Thundercat.nl offline?

Dakkert

Redneck mechanic
14 feb 2018
1.647
3.603
Helaas is al geruime tijd de website www.thundercat.nl offline.

Aangezien ik nog steeds heel blij ben met mijn poes en ik het leuk vond om op de site rond te neuzen baal ik er een beetje van dat de site offline is.

Misschien is er iemand verantwoordelijk voor de site die dit leest en het weer nieuw leven in kan blazen.

Zou fijn zijn.

Alvast bedankt en ik hoop op een reactie.
 
Domain:
thundercat.nl

Registrar:
Mijn InternetOplossing B.V.

Status:
active

Name Servers:
ns2.mijndnsserver.nl
ns3.mijndnsserver.eu
ns1.mijndnsserver.nl
ns4.mijndnsserver.net

Raw Whois Data
Domain name: thundercat.nl
Status: active

Registrar:
Mijn InternetOplossing B.V.
Markerkant 13 18
1314AN ALMERE
Netherlands

Abuse Contact:
502b3f937cb824f308c20ca3a7a8868f15eb8208.png
@mijninternetoplossing.nl

DNSSEC: yes

Domain nameservers:
ns2.mijndnsserver.nl
ns3.mijndnsserver.eu
ns1.mijndnsserver.nl
ns4.mijndnsserver.net
 
Moet eerlijk zeggen dat ik van bovenstaande weinig begrijp, iemand die het uit kan leggen in jip en janneke taal waarom de site offline is??

Hoop nog steeds dat we kunnen zorgen dat we de site weer werkend kunnen krijgen, in ieder geval bedankt voor de reacties!!
 
Bel deze toko effe op

Mijn InternetOplossing B.V.
Markerkant 13 18
1314AN ALMERE
Netherlands

En vraag daar wat je wilt weten over de site.
Zij zijn de eigenaar van het domein en verhurenn dat aan de webmaster
 
Zelf in het bezit van een Cat, dus ik loop met dezelfde frustratie.
Ik heb telefonisch contact met ze opgenomen. Ik kreeg een automatisch antwoord waarin werd gevraagd "naam, e-mail en probleem" ze zouden contact met me opnemen hoe of wat.

Ik heb het ingesproken en het probleem voorgelegd! Dus nu maar even afwachten. Als ik iets hoor laat ik het weten.
Er staat veel nuttige informatie op wat betreft de Catjes. Hopen dat ie weer op de been komt:}
 
Volgens mij was de laatste eigenaar Viccie .Weet niet of hij er nog wat mee doet.
@Viccie

Je was mij net voor.

De site is al zeer lange tijd uit de lucht.
Wel jammer, ook altijd Poes gereden.
En sinds 2 weken geleden is Poes op zoek naar een ander baasje..

(ingeruild).

Weet wel dat de Poes Thundercat van mijn vrouwtje sinds 2 weken geleden ook al een andere eigenaar (ook een vrouwtje) heeft gevonden.
wellicht zit ze hier ook op het MF.
Ze heeft nu een blauwe, met een blauwe Bagster tank hoes...

Heb nog wel een mooi zwart ruitje, originele ruit, extra zadel en passende Takonni uitlaat voor de Poes liggen ter overname
Dat hoort hier niet maar in het verkoop topic, FOEIB|:N!!!!
 
Laten we kijken of we met deze aandacht de site weer nieuw leven in kunnen blazen!!

Of nieuwe topics te starten over de cat!!

Iedereen bedankt voor de reacties.
 
Toch voelt het kleine, huiselijke van zo;n specifieke website/forum best vertrouwd. Ik zou het zeker voor wat betreft onderhoud en techniek niet erg vinden als de twee "clubs" waar ik achteraan ren ondergebracht worden bij MF. Maar dan wel in een specifiek toegekend subforum. En hoe ga je om met bannen?? Omdat het publiek op MF veel gemeleerder is dan op een clubforum ontstaat er misschien wel eerder een situatie die maatregelen vereist waardoor je dan ook het contact met je klub kwijt bent... Waar ik hier met 1 vinger op de BAN knop gevolgd wordt door de Mods krijg ik bij een specifieke club complimenten van de crew over mijn bijdragen (het kan dus wel 8-) B| )
 
Laten we kijken of we met deze aandacht de site weer nieuw leven in kunnen blazen!!

Of nieuwe topics te starten over de cat!!

Iedereen bedankt voor de reacties.

Je zou nog kunnen overwegen de Thunder-fietsen bij de FZRren onder te kunnen brengen. De techniek scheelt niets. De R-Club is er heel uitgesproken in: Alles ouder dan '98 komt er niet in
 
Toch voelt het kleine, huiselijke van zo;n specifieke website/forum best vertrouwd. Ik zou het zeker voor wat betreft onderhoud en techniek niet erg vinden als de twee "clubs" waar ik achteraan ren ondergebracht worden bij MF. Maar dan wel in een specifiek toegekend subforum. En hoe ga je om met bannen?? Omdat het publiek op MF veel gemeleerder is dan op een clubforum ontstaat er misschien wel eerder een situatie die maatregelen vereist waardoor je dan ook het contact met je klub kwijt bent... Waar ik hier met 1 vinger op de BAN knop gevolgd wordt door de Mods krijg ik bij een specifieke club complimenten van de crew over mijn bijdragen (het kan dus wel 8-) B| )

Jij bent dus het beste voorbeeld hoe gebruikers zich voorbeeldig gedragen in topics die zij zelf voor zichzelf interessant vinden maar eikels zijn in andersmans topic's ?
 
Ik ben, zoals jij dat omschrijft, een eikel in alle topics. Alleen wordt dat niet onderkend op het moment dat ik ergens niet tegenin ga
 
Je zou nog kunnen overwegen de Thunder-fietsen bij de FZRren onder te kunnen brengen. De techniek scheelt niets. De R-Club is er heel uitgesproken in: Alles ouder dan '98 komt er niet in

Dat is dus een nadeel van deze club (wellicht ondertussen al veranderd).
Maar ooit geprobeerd er 'lid' van te worden.
Wat niet is gelukt met mijn Catje.

Het was dus geen R versie.
Met mijn R6 en R1 was het geen probleem.

Dus ja.....
 
Hoi,

Ik heb toch maar even een account geregistreerd om op dit topic te reageren. Excuses voor het omhoog schoppen van dit topic.

Heeft iemand contact (of de contact gegevens) van de vorige eigenaar van Thundercat.nl? Ik rijd zelf met veel plezier nog op (mijn 3e) cat rond, en de site is eigenlijk een onmisbare bron van informatie en voor veel mensen geweldig naslag werk.

Ik zit er aan te denken om de site wellicht nieuw leven in te blazen, of in ieder geval het "archief" ergens beschikbaar te stellen.

Bedankt alvast!

Groeten,

Nick
 
Nic, wat ik er van begrepen heb was Viccie, ook MFfer, de eigenaar van die site.

Je kan de Hoster ook bellen, hoger in het topic staan hun gegevens

en nu hier ook

Bel deze toko effe op

Mijn InternetOplossing B.V.
Markerkant 13 18
1314AN ALMERE
Netherlands

En vraag daar wat je wilt weten over de site.
Zij zijn de eigenaar van het domein en verhurenn dat aan de webmaster
 
Bel deze toko effe op

Mijn InternetOplossing B.V.
Markerkant 13 18
1314AN ALMERE
Netherlands

En vraag daar wat je wilt weten over de site.
Zij zijn de eigenaar van het domein en verhurenn dat aan de webmaster


Toen heb ik contact proberen op te nemen met de host van Thundercat.nl..
Je krijgt standaard een voicemail waar je je probleem moet toelichten, vervolgens zullen ze contact moeten opnemen met de aangever. Dat heb ik gedaan. Ook heb ik een mail gestuurd met de vraag over Thundercat.nl. Tot op heden nog niks gehoord.|(

Verder komt het bedrijf ook als slecht uit de recensies. Ik denk dat het niks gaat worden.. Heel jammer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan