Thundercat.nl offline?

Stuur hem maar een PD..... persoonlijk dreigement
 
Dat nog niet. Ik ging er eigenlijk vanuit dat als @Viccie dit topic zou lezen, hij wel iets zou laten horen. :)

Ik zal 'm een PM sturen.

Ik krijg een melding als iemand ergens mijn naam noemt :P
Via mijn internetoplossing ga je niet veel verder komen. Daar staat alleen de domeinnaam geregistreerd. Hosting loopt ergens anders.
Ik weet dat de site het niet doet. Er is een update geweest van de server van php weet ik veel naar de nieuwste versie. Daardoor moet eerst alles geupdate worden voor het weer werkt. En tijd.. tja als ik dat toch eens zou hebben -O-

@Rob RD hoi :W*D
 
Hi @Viccie :W :j Dus je was wel van plan om de boel weer in de lucht te hijsen? Misschien met wat hulp van buitenaf?
 
Ik zou het geen probleem vinden om het op me te nemen en alles weer draaiende te maken/houden.

Laat maar weten!

Is dit nog wat geworden? Ik ben zelf werkzaam in de IT en waar nodig wil/kan ik best meedenken/bijdragen aan het opnieuw in de lucht brengen van de website, al is het alleen als archief.
 
Nee, maar ik krijg allemaal rare meldingen als ik op thundercat.nl wil kijken, daarom het ingewilligde verzoek voor heropening
Ook de HTTPS versie leidt tot allemaal waarschuwingen en de HTTP tot een 502 Forbidden.
Misschien weet @Viccie water er wel aan de hand is?
 
Wat zeiden hun ervan?




de website heeft als IP 145.131.25.60, de server is uit de lucht

als ik de melding zie, is de server niet offline(direct admin pagina http://www.thundercat.nl:2222/ is gewoon online ;-) ). Maar is er iets fout gegaan op zijn account.
Op mijn webhosting krijg je deze melding bijvoorbeeld als de index.php/index.html niet goed leesbaar is. Of wanneer er met de rechten van de folder is gekloot etc etc.

Grootste kans is dat de hoster zijn site heft geblokkeerd omdat er limiten zijn overschreden (data limiet/Storage limiet).
De eigenaar moet even met zijn hoster contact opnemen.

edit:
/me zag niet dat het originele bericht waar hij op reageerde van heul heul heul lang geleden is :-S
informatie daarentegen van hierboven klopt wel, mss heb je er ooit nog iets aan.
 
Nee, maar ik krijg allemaal rare meldingen als ik op thundercat.nl wil kijken, daarom het ingewilligde verzoek voor heropening
Ook de HTTPS versie leidt tot allemaal waarschuwingen en de HTTP tot een 502 Forbidden.
Misschien weet @Viccie water er wel aan de hand is?

Https krijg ik "Apache is functioning normally" op een Direct Admin server betekend dit er geen "Hostname koppeling" voor Thundercat.nl is naar een HTTPS site(port 443). Hierdoor kom je op de default van de server uit, waar dit het vaste bericht op staat.

De 502 Permission denied is vaak een .htaccess error, of zoals hierboven gezegd rechten op de map/Geblokeerd account(automatisch wanneer limiten zijn overschreven).
 
Hoi! Er is niks geblokkeerd en geen limieten overschreden. Er staat gewoon even niks op helaas. De oude site draaide op Joomla + PHPbb. Dat was een speciale plugin met een rare constructie waardoor updaten niet mogelijk was. Ik had me een tijd terug voorgenomen om dat uit elkaar te gaan trekken en alles weer werkend te maken, maar daar is in de prive sfeer even wat tussen gekomen.
Ik heb uiteraard alle bestanden en databases van de oude site nog. Alleen is dat niet haalbaar om dat zo terug te zetten ivm de kwetsbaarheid van de oude scripts.
Hulp is altijd welkom, alleen kan ik er zelf even geen tijd in steken nu.

@Rob RD zocht je iets speciaals? Dan zoek ik het even op voor je en stuur het je door.
 
@Viccie Nee, ik niet direct maar je site was een instituut en omdat ik een hele nabije buurman ben zag ik graag dat er wat gebeurde in de tuin van de buurman.
Ik hoorde dat @Rubbererijder wel bereid is je bij te staan in woord en daad
 
Oma, ga is effe ee koekie bakken ofzo.






Helaas is de site nog niet werkbaar..
We wachten zeer geduldig af.
@Viccie hopelijk zit je ondertussen in weer wat rustiger vaarwater..

Zelf totaal geen verstand van IT, anders had ik je graag bij gestaan.
 
Oma, ga is EENS effe ee koekie bakken ofzo.






Helaas is de site nog niet werkbaar..
We wachten zeer geduldig af.
@Viccie hopelijk zit je ondertussen in weer wat rustiger vaarwater..

Zelf totaal geen verstand van IT, anders had ik je graag bij gestaan.

Viccie is sinds 9 oktober niet meer op MF geweest.
 
Hee jongens, ik weet dit dat al een bericht van anderhalf jaar geleden is _O- , maar voor een volgende keer: het bedrijf dat hier staat heeft niets met de site te maken behalve dat ze de domeinnaam bijhouden, zij zijn niet de eigenaar. Heb zelf al mn domeinnamen bij ze ondergebracht en ze zijn een prima reseller maar hebben inhoudelijk helemaal niets te maken met de domains die ze beheren :P
Bel deze toko effe op

Mijn InternetOplossing B.V.
Markerkant 13 18
1314AN ALMERE
Netherlands

En vraag daar wat je wilt weten over de site.
Zij zijn de eigenaar van het domein en verhurenn dat aan de webmaster
 
Terug
Bovenaan Onderaan