Thundercat of Thunderace?

Dat is nu juist het probleem: ik denk dat hij in gewicht gewoon te zwaar is voor mij... ik krijg hem nauwelijks in de schuur e.d. Daar kan ik mijn vriend wel voor vragen, maar toch, als ik een keer moet keren op de weg of zo iets, dan is de cat toch gemakkelijk denk ik! Blauw vind ik persoonlijk iets minder mooi (aj... hier maak ik geen vrienden mee, sorry). Ja, ik heb de site www.thundercat.nl ook al gevonden, lijkt me heel gezellig. Ik zal me daar ook zeker bij aansluiten als er een cat in mijn achtertuin staat!!!
 
Dat is nu juist het probleem: ik denk dat hij in gewicht gewoon te zwaar is voor mij... ik krijg hem nauwelijks in de schuur e.d. Daar kan ik mijn vriend wel voor vragen, maar toch, als ik een keer moet keren op de weg of zo iets, dan is de cat toch gemakkelijk denk ik! Blauw vind ik persoonlijk iets minder mooi (aj... hier maak ik geen vrienden mee, sorry). Ja, ik heb de site www.thundercat.nl ook al gevonden, lijkt me heel gezellig. Ik zal me daar ook zeker bij aansluiten als er een cat in mijn achtertuin staat!!!


Nee, nee...hier maak je zelfs heeeeeel veeeeeel vrienden mee...WHAHAHAHAHA :} :} :}

Yamaha-Blauw is zo'n beetje de lelijkste eenheidsworst-kleur die er is ;)

Vooral vol houden die mening *D

Het gewicht van de Ace valt echt reuze mee hoor. zeker tov de cat (zoals hier al voor gemeld is). Het is vooral de zitpositie en breedte van de kuip en tank die veel 'kleinere' mensen niet echt lekker ligt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar ik denk dat het doorgaans wel op gaat.

Ga anders een keertje lekker proefrijden.

PS. waarom zou je willen keren met een Ace? :+ Als je je punt voorbij gereden bent, doe je gewoon nog een rondje om de wereld. Is net zo lekker met die machine.

Nogmaals, succes met je aankoop.

Cyc
 
Ik ben gister bij diverse motorzaken geweest en iedereen raadt toch wel het volgende aan: thundercat! Ik ben nu wel overtuigd, vind het ook een machtig mooi machientje. Kleurstelling: zwart-zilver-goud vind ik het mooist. Ga eerst mijn papiertje halen en dan hier eens een proefritje op maken. En dan staat er over een aantal maanden zo'n catje in mijn schuur!!!

Aanrader! Heb er zelf mijn eerste 27.000 km mee gestuurd en het is een fantastische machine!
Iets minder strak door de bochten, maar zo ongelofelijk comfortabel, dat frame steekt elke oneffenheid gewoon weg! De nieuwere supersports hebben echt een biljartlakenglad stuk wegdek nodig om tot hun recht te komen...
Met de Cat kun je gewoon doorgaan op slechtere wegdekken, onverstoorbaar!

Later overgestapt op een Blackbird (twijfelde tussen de blackbird en de Ace) en dat is een prachtig vervolg, maar minder wendbaar en minder grondspeling
Vervolgens een Gixxer 600 van 2002 maar die reed minder lekker, de zithouding was iets te.. zeker voor mijn lengte
Bovendien viel het snelheidsverschil tussen de Cat en de Gixxer in het niet (heb veel samen gereden met een Cat)
 
Terug
Bovenaan Onderaan