Thundercat schuif

Pielhaas

MF'er
19 feb 2009
95
0
Venray
Ik hoor nu ook bij de club van de schuivers '(

Vandaag lekker naar werk rijden, beetje minder weer. kom ik uit een zijstraat rijden, een voorangsweg op! ik trek op naar de 60km/h vond meneer koekblik het nodig om zijn auto voor mijn motor te parkeren :+ . ik mijn net geleerde (6maanden) uitwijkoefening doen. Maar kansloos. Meteen onderuit, mezelf kunnen afzetten om maar een net gesnoeide berm in te vliegen. Zelf gelukkig helemaal niks. behalve wat blauwe plekken. Maar mijn donderpoes is nu nogal 'kaal'

3675736383_7e3f25e3a9_o.jpg


-deuk in de tank? door het stuur.
-stuur krom
-carterpan scheuren
-zijkappen gescheurd en gebroken
-voorkant wat schade
-achterkap shade
-stuurgewichten krom
-spiegel links
-richtingaanwijzers links

waarschijnlijk total los.......

is trouwens gebeurt in Horst. Zal morgen de schade foto's wel er op zetten.
 
Laatst bewerkt:
getver... ik schud je de hand..... samen zijn we "ingewijd" vandaag...

maar mooi klote.... suc6 met het opknappen....
 
@ RobbinHood

Ik denk eerder dat hij naar de 60 ging nadat hij op de voorrangsweg zat.

@ Pielhaas, klote man. Kwan hij uit een parkeervak ofzo?

Succes met de afhandeling en het herstel.
 
balen zeg,

je kan even op www.thundercat.nl vragen of er daar nog mensen zijn die onderdelen hebben liggen.
ik denk dat je een heel eind zou moeten kunnen komen.

iniedergeval, succes met het herstel van de TC (als ie niet TL is) en het oppoetsen van je ego ;)
 






Het valt wel mee, maar de deuk in de tank nekt ém. laatste plaatje onder het Yamaha zit een deuk bij de vouw. Durven ze er niet uit te halen.

-taartschep is trouwens kapot
-en mijn pak is dood
-mijn ego is er ook aan
-SPIERPIJN!
 
Shit zeg! balen -O-

Kapotte taartschep... och, ben je ook van dat gedrocht verlost :+
Veel succes met de afhandeling en het herstel van de schade aan je motor en je ego!
 
Sterkte, wat een verhaal weer... -O-

Het schijnt dat je met een geschaafde en flink geducttapete Cat nog een aardig end door kan.... :Y :] :]
 
Hoop dat je verder niks hebt.



Ik geef je ook een hand. En gloof me ik heb nog last van mn ribbenkast.



wel goed verzekerd hoop ik. Ik zit nog op mn centen te wachten :( Hoop volgende week weer rond te kunnen rijden :Y Maar ja.


Suc6 met herstel en afwikkeling van de papier winkel.
 
als de bstuurder van de auto gestopt is en fout is dan krijg je gewoon centjes.

verder is het wel een duur ongelukje met die kapschade en deuk.
 
-taartschep is trouwens kapot
-en mijn pak is dood
-mijn ego is er ook aan
-SPIERPIJN!


Die spierpijn hou je niet voor mogelijk!!
Heb verleden jaar ook zware klapper gemaakt met mij fireblade, moto was total...had paar bloedingen in mijn armen en benen maar mijn rug!!! Spierpijn man...heb ik 3 maand last van gehad, kon niet draaien of keren...enkel liggen en blijven liggen _O-

Succes met je herstel

Je motor total is klote...jij dat het nog kan navertellen...onbetaalbaar!!
 
heb je die auto geraakt?

zo nee, dan kon je nog wel eens pech hebben...

heb ooit meegemaakt met een auto, reed achteruit het parkeervak uit met een ford transit, had 0 zicht, ik zie in mijn spiegel ineens een auto achterdoor rijden dus ik rem meteen, auto had mij niet geraakt maar reed wel tegen een geparkeerde auto aan, was eigen schuld van die vrouw, die koos er zelf voor om uit te wijken... had ze beter tegen mij aan kunnen rijden...

maar ja, reactie he....
 
:^

ik "hoop" idd dat je iets geraakt hebt of dat die mobilist zn fout erkent, maar zelfs dan nog.....
als een verzekering onder zijn betaalplicht uit kan komen....... :(


suc6 iig
ik ben nu met dezelfde ellende, de afwikkeling bezig, sinds mijn klappertje afgelopen vrijdag...

de spierpijn wordt uiteindelijk wel minder, alleen baal ik enorm van die bureaucratie....

gelukkig kan je vaak hier op mf redelijk terecht voor goede adviezen... (ja écht, soms zitten er goede tussen!!)


*O*
 
Laatst bewerkt:
heb je die auto geraakt?

zo nee, dan kon je nog wel eens pech hebben...

heb ooit meegemaakt met een auto, reed achteruit het parkeervak uit met een ford transit, had 0 zicht, ik zie in mijn spiegel ineens een auto achterdoor rijden dus ik rem meteen, auto had mij niet geraakt maar reed wel tegen een geparkeerde auto aan, was eigen schuld van die vrouw, die koos er zelf voor om uit te wijken... had ze beter tegen mij aan kunnen rijden...

maar ja, reactie he....
ben ook ooit onderuit gegaan om een hardloper te ontwijken.
Als ik haar geraakt had was het goed geweest, nu was het voor de verzekering een 1 zijdig ongeval :r
 
Zo tieske, flinke schuivert. Net de avond vantevoren nog met je vrienden gepraat over toertochtje binnenkort en hún avb/avd én die avond de vader van een vriendin van me onderuit gegaan met de motor.

Hopelijk kan je mee de 16e.
 
Waar kwam die auto vandaan dan dat hij "voor je motor parkeerde" en wat valt er bij jou onder "parkeren"? Als hij namelijk gewoon voor je reed, hoop ik vooral dat je hem juist NIET hebt geraakt, want dan ben jij namelijk zelf fout (onvoldoende afstand). Kwam hij van links/rechts/voren is het natuurlijk een ander verhaal....

Bij de beschrijving van de schade dacht ik in eerste instantie het ergste, maar gelukkig valt het zo te zien wel mee.
Dat geschaafde kapje is geen carterdeksel, maar je dynamodeksel. Daar zit geen olie achter o.i.d. dus ook met zo'n geschaafd kapje kan je eventueel nog prima rondrijden. Controleer wel even of alles erachter nog gewoon vrij loopt.
De rest is allemaal ook gewoon prima te repareren en op te knappen, dus dat valt gelukkig mee!

Zoals Gejabo al zei: Kijk eens rond op thundercat.nl, daar kun je wellicht wat onderdelen vinden (wordt nu net weer een complete fiets in onderdelen verkocht) en daar zijn altijd mensen die je ergens mee kunnen en willen helpen..

Succes!
 
Om vergissingen te voorkomen!

ik reed op een voorangsweg. Koekblik ziet mij niet. Rijd de weg op van rechts 20-30 meter voor mij. Hij schrikt en remt midden op de weg. Probeer uit te wijken met een val als gevolg. Motor raakt zijn kentekenplaat houder (kapot) en ik zette mezelf een beetje af van de motor om de berm te bekijken, zodat ik niet tegen tegeliggers kom. Koekblik geeft toe en heb 2 getuigen die mij gelijk geven, waarvan ik een nummer heb en heb doorgegeven aan de verzekering.

Morgen komt een expert kijken voor de schade. Motorzaak in Venray zegt dat de schade waarschijnlijk wel genoeg is om total los te verklaren.

Gisteren rustig gedaan met de spierpijn en een bus warmtespray verder, voel ik me een stuk beter. Dus vandaag gewoon aan het werk!
 
Kijk, zo is het verhaal compleet en helemaal duidelijk... Zal dus wel goed geregeld worden met de verzekering, moet goedkomen! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan