Thundercat VS Fazer 600

Voordat ik mijn keus had gemaakt, heb ik ook op een Fazer gereden en een Thundercat. Ten eerste viel mij de windbescherming van de volle kuip op, op de Cat en de sportievere zithouding, wat me erg prettig beviel.
En het uiterlijk sprak me meer aan dan van de Fazer.

Het is ook mijn eerste motor en tot op de dag van vandaag (heb em nu 1 jaar) nog geen spijt van gehad.

Maar wat al eerder is gezegd: ga proefrijden en ervaar wat je zelf het lekkerst vind rijden :]

Succes!
 
:^
full
;)
 
om even een nieuw idee te lanceren : SV650S :)
Minder vermogen , maar twin , geeft bij lagere toeren al het max koppel en is daardoor heerlijk schakellui te rijden.Daarbij zijn ze niet zo duur , heb je een wat nieuwere motor voor hetzelfde geld :)
Maar ik sluit me aan bij de vele aanbevelingen hierboven : ga proefrijden
 
om even een nieuw idee te lanceren : SV650S :)
Minder vermogen , maar twin , geeft bij lagere toeren al het max koppel en is daardoor heerlijk schakellui te rijden.Daarbij zijn ze niet zo duur , heb je een wat nieuwere motor voor hetzelfde geld :)
Maar ik sluit me aan bij de vele aanbevelingen hierboven : ga proefrijden

De SV650s/n lijkt mij een betere beginnersmotor met veel bruikbaar koppel. Maar het rijwielgedeelte van de Fazer, en zeker de T-cat is veel beter. (de nieuwe SV650 ken ik niet) voorvorkje van niks bijv. maar daar zal je als beginner geen last van hebben.

Voorgaande poster gaat niet voor niks "de SV onder handen nemen"
 
Ik zouz eggen Fazer, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld. De Fazer biedt in mijn ogen iets meer mogelijkheden. Je kan ermee knallen maar ook relaxt rijden. Bij dat relaxt rijden zit je dan ook relaxt. Bij een thundercat zal je bij toeren iets meer last krijgen van je polsen denk ik. Hij zal bij knallen echter wel iets meer vertrouwen geven.
ik zou zeggen probeer het allebei eens. succes met je keuze


Dat vind ik nu juist het goede compromis wat ze gevonden hebben bij de Cat: je krijgt geen last van je polsen en door de iets sportieve houding ben je lekker in balans met de wind, wat je rug ontlast. De Fazer houding vind ik zelfs minder (ik heb ze beide gereden hoor) omdat daar ik daar wel m'n rug ging voelen omdat ik die balans miste. En bij de opmerkingen over de SV sluit ik me volledig aan, want die rijden ook perfect sportief en relaxt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan