Tig Craft uitlaten apriliia RSV Mille

Diep Fries

Die hard MF'er
16 jul 2004
605
1
Ben errug benieud of er mensen zijn die ervaring hebben met een Tig Craft uitlaten set op een RSV Mille. Ik weet dat Mille 108 ze al heeft zitten op een 2004 model. Scheelt dit met een dubbel acropovic systeem en hoe zit het met afwerking?

Rij zelf een Mille R van 2003 en heb nu een dubbele (boven elkaar) titanium race demper van Aprillia eronder te hangen, uiteraard met bijbehorende EPROM. Doet het erg goed en mooie vermogensafgifte maar wil toch graag wat anders.

LET OP: Mijn demper met Eprom is dus te koop!! Liefhebbers??
 
ik heb ze ook
afwerking is zeer goe, nie gelijk akra maar ook zeer goe
machtig goeje uitlaten voor een nog betere prijs
ge moogt zeggen wat ge wilt, ik heb nog nooit dergelijk geluid gehoord op een motor!!!!!
gewoon de max
 
Hee Eugene,

Wat voor ervaring had je met andere sportuitlaten en hoezo niet zo goed als acra's?

Ik laat volgende week mijn Mille op een testbank draaien zodat ik weet wat er nu op het achterwiel gebeurd. Ben beneiuwd of dat met Tig craft anders wordt.

Heb je deze uitlaten rechtsreeks uit Japan of via Derek uit Schotland?
 
Hee Eugene,

Wat voor ervaring had je met andere sportuitlaten en hoezo niet zo goed als acra's?

Ik laat volgende week mijn Mille op een testbank draaien zodat ik weet wat er nu op het achterwiel gebeurd. Ben beneiuwd of dat met Tig craft anders wordt.

Heb je deze uitlaten rechtsreeks uit Japan of via Derek uit Schotland?

ze zijn natuurlijk kwa afwerking niet zo goed als de akras maar toch zeer goed

op mn vorige motor, een sp2, had ik ervaring met de akras
verder heb ik de meeste uitlaten al gezien en gehoord
ik heb ze besteld via derek, ik denk dat je bijna niet anders kunt dan bestellen via hem
 
Ik heb er een LeoVince onder zitten moet alleen nog een eprom hebben maar er komen wel lekkere klappen uit :]
 
Heren

Ik weet inmiddels genoeg. Jep R1 er ik bedoelde jou. Wist even niet of je al een echte motor had of nog zo'n zakjapanner (grapje!!!)

Inderdaad rijdt ik nog het vorige type Mille en dan een echte R.
\
Iemand nog belangstelling voor mijn titanium sportdempers met EPROM orginaal van Aprillia racing???
 
Ben eind van de week ook de gelukkige eigenaar van een Mille uit 2000 :9~
Zit er zwaar over na te denken om de 80mm slip-on te bestellen. Contact gehad met Derek. Omgerekend zou ik 940 euro kwijt zijn als ik hem thuis heb (inclusief verzenden & sales tax dus). Zijn er ook MF-ers die ervaring hebben met deze pijp?

full


Dit is hem dus :9
 
DAMN!!!
Daar raak ik m'n arm in kwijt!!!

Ik denk dat er daar een vet geluid(je) uit gaat komen 8-) ...
 
Hey JBG. Inderdaad is zo.n 80 mm systeem errug mooi. Laat al die andere jongens maar lullen over andere merken maar dit is echt de uitlaat voor een mille. Ik ben in overleg met Derrek om een ste te bestellen waarbij er aan bijde kanten zo.n dikke demper als bij de 80 mm systeem zit. Kost net ietsje meer maar dan heb je ook wat. Vermogensafgifte wordt wel heel anders bij zo'n 80 mm systeem.
 
't is een SP demper van Aprillia racing. Orginaal fabrieksspul van titanium (de SP demper dus met 2 dempers boven elkaar) inclusief Eprom van net 1 jaar oud.

Kostte toen nieuw euro 1100,=.

Nu eenmaal andermaal voor 500,= euro.

Bel me maar even 0516 542436 je kunt ze op mijn Mille R van 2003 zien en beluisteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan