tig lasser gezocht

Ajs

MF veteraan
6 jan 2003
2.616
0
wie kan mij helpen.
ik moet een tank lassen/ maken.

het liefst van RVS. het is een olie resevoir voor een hydraulisch systeem.
wie kan mij helpen, of weet iemand die dat kan.
en belangrijker nog heeft enig idee van de kosten.
ik was vandaag bij een vent die het had over 500E. dat geloof ik niet.

full


de 2 kleine gaten moet schfdraad in komen maar neem aan dat dat niet heel veel meer moeite gaat kosten om daar een bus in te lassen.
 
Laatst bewerkt:
Maak jezelf de stukken exact op maat en zet het draad?

Het lassen is het werk immers niet, maar het voorbereiden en het opscharrelen van matriaal.

Als je de stukken exact op maat aanlevert las ik je dat voor ca 5 kilo toevoegmatriaal, en dat kost ca 10 euro per kilo, en niet de centen, maar het matriaal, t.w. 2,5 mm SG-1 toevoeg, wat bij elke lasboer te bestellen is. De toevoeg die ik voor zo'n bakkie nodig ben heb ik zelf wel, maar ik heb een hekel aan boodschappen doen.
 
Laatst bewerkt:
500 euri ??

Hebben jullie geen rekenen gehad op de basis school ?

5 x 10 is 50 euri.

50 euri voor een uurtje of twee uurtjes incl de koffie.
Incl. gebruik vakkennis, Argon, toevoeg materiaal, slijtage wolfram draad, afschrijving lasapparaat, stroom, etsmiddel, en een prachtige las ?

Hulzie is een vakman Tig lasser.

Wat moet ie dan vragen 10.00 euro ??
Of beter nog, voor naks

We willen allemaal wel op de eerste rang zitten. Ten koste van een ander?

Ga lekker naar een machine konstruktie lasbedrijf en reken 100 tot 200 euri of meer af.
Als je mazzel hebt.
 
vanuit 0

tekening maken
plaat snijden/knippen/ponzen op maat
lassen
busjes erin lassen
draad tappen
afwerken (beitsen enz :+ )

als t wit moet dan ;)

edit: RVS kost hedentendage nogal wat de kilo :)
en tis +-8kg de vierkante meter/mm :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het geen gekke prijs voor een zakelijke opdracht. Let er even op dat je er slechts één wilt en dat dat gewoon veel meer tijd kost dan wanneer je meer tanks afneemt... Je vermeldt er overigens niet bij wat voor RVS je wilt!
 
Nee ik ben niet die eerste

Hij zoekt een TIG lasser, geen bakkie's maker dus. Geen constructie bankwerker/tekenaar/lasser.


Toevoeg kost in Beek 4 euro de kilo, dat is dezelfde als in Zwolle 10/11 euro de kilo ost, daar zit veel verschil in.

(Had toevallig afgelopen zaterdag iemand "üit het land""die had het in Beek gekocht, vandaar weet ik dat, was ik een hele dag voor aan het stoeien geweest.)
 
ik maak hem uit 2mm 304 rvs plaat voor 400 euro zonder bon en 450 euro met bon.

alleen met gaten erin als je ook nog draad busjes wil kost het meer

het is in totaal best veel arbeid namelijk

intresse? mail ff naar joydi@quicknet.nl
 
Laatst bewerkt:
ok dank allemaal.
de origineletank is door geroest dus dacht het mooi uit RVS te doen, maar denk zo te horen dat ik toch maar naar staat ga.

verder kan ik wel aardig mig lassen, en daar ik niet meer dan 200E kwijt wil zijn denk ik dat ik het dan maar zelf ga proberen, tentzij iemand nog een mooi voorstel heeft.

wat staat hier
500 euri ??

Hebben jullie geen rekenen gehad op de basis school ?

5 x 10 is 50 euri.

50 euri voor een uurtje of twee uurtjes incl de koffie.
Incl. gebruik vakkennis, Argon, toevoeg materiaal, slijtage wolfram draad, afschrijving lasapparaat, stroom, etsmiddel, en een prachtige las ?

Hulzie is een vakman Tig lasser.

Wat moet ie dan vragen 10.00 euro ??
Of beter nog, voor naks

We willen allemaal wel op de eerste rang zitten. Ten koste van een ander?

Ga lekker naar een machine konstruktie lasbedrijf en reken 100 tot 200 euri of meer af.
Als je mazzel hebt.
 
Daar staat in feite alleen dat , als ik iets doe, ik alleen matriaalkosten reken.

5 kilo toevoeg als vergoeding a 10 euro per kilo, maar kan ook 4 euro zijn.
En dan reken ik mijn gas etc etc etc niet. (mijn werk is ook mijn hobby)

Maar ik heb juist een benzine tank vergroten naar 33 liter voor BMW motor aangenomen onder dezelfde voorwaarden.
 
ok dank allemaal.
de origineletank is door geroest dus dacht het mooi uit RVS te doen, maar denk zo te horen dat ik toch maar naar staat ga.

verder kan ik wel aardig mig lassen, en daar ik niet meer dan 200E kwijt wil zijn denk ik dat ik het dan maar zelf ga proberen, tentzij iemand nog een mooi voorstel heeft.

wat staat hier

Mail mij maar dan geef ik je dat voorstel. ;)
Gr.Gerard
 
Terug
Bovenaan Onderaan