Goedemorgen!
Ik ben Jeroen en heb sinds gisteren mijn eerste Triumph, een Tiger 955i met 80k ervaring.
Ben zeer onder de indruk van de wendbaarheid, sitcomfort en souplesse.
Wat mij wel opvalt is dat er zoveel blokgeluiden zijn. Ik had hiervoor een VTR1000 en daarvoor ook alleen maar Japans spul, maar ik moet hier wel even aan wennen. Mijn eerste gevoel zegt dat dat niet zo hoort. Er zit een carbon Bos demper op zonder db-killer, maar ik hoor vooral het blok. Niet zozeer de uitlaat. Verkoper zei dat dat normaal is voor Triumph. Kunnen jullie dat bevestigen?
Ook hoorde ik verhalen dat de nokkenas ketting bij 80k wel vervangen moet worden. is dat een ingrijpende (dure-) reparatie? Dan kunnen toch meteen de kleppen gesteld worden?
Nou, zoals je ziet veel vragen. Alvast bedankt voor jullie aandacht!
Ik ben Jeroen en heb sinds gisteren mijn eerste Triumph, een Tiger 955i met 80k ervaring.
Ben zeer onder de indruk van de wendbaarheid, sitcomfort en souplesse.
Wat mij wel opvalt is dat er zoveel blokgeluiden zijn. Ik had hiervoor een VTR1000 en daarvoor ook alleen maar Japans spul, maar ik moet hier wel even aan wennen. Mijn eerste gevoel zegt dat dat niet zo hoort. Er zit een carbon Bos demper op zonder db-killer, maar ik hoor vooral het blok. Niet zozeer de uitlaat. Verkoper zei dat dat normaal is voor Triumph. Kunnen jullie dat bevestigen?
Ook hoorde ik verhalen dat de nokkenas ketting bij 80k wel vervangen moet worden. is dat een ingrijpende (dure-) reparatie? Dan kunnen toch meteen de kleppen gesteld worden?
Nou, zoals je ziet veel vragen. Alvast bedankt voor jullie aandacht!