Tiger brik

Merlijn

MF veteraan
8 sep 2004
1.163
1
Zoetermeer
Hallo allemaal ik heb weer een nieuw brikkie *O* een tiger met bos en (deels) stalen remleidingen.

waar om hier posten............... dit ding heeft op z'n muil gelegen.

helaas is de vorige eigenaar er minder goed van af gekomen (maar hij geneest wel :$ )

ik ga jullie met vragen bestoken en zo maar eerst :]
full
 
prachtfiets :}
jammer van die ketting.

wat is de schade? op deze foto heeft hij 4 knippers en twee spiegels, dat is zeker pré crash!
 
dit is ook de "goede" zijde, de andere kant heeft een paar "sportstrepen"

de kuip is bij het ruitje gebarsten (het ruitje is vervangen)

de remleiding tot de remdrukverdeler is een rubberen slang, de rest is steelflex..........

en er zat een deuk in de tank, dat is wel grappig van die kunststof tank. Deuk erin deuk er uit _O-
de tankdop heeft bezoek gehad van iemand met een schroevendraaier |(

en ik zoek een manier om het achterwiel omhoog te krijgen, misschien met een padocstand.
 
ik had er ook zo 1
als je er voor progressieve veren inzet is het zo'n beetje de perfecte motor
veel plezier ermee

achterwiel omhoog: paddockstand idd, je kan er ook een middenbok opzetten, de bevestigingspunten zitten er
voorwiel omhoog: gas geven, gebeurt vanzelf 8-)
 
dat heb ik gemerkt _O-

ja, grappig is dat, nu heb ik een daytona met het zelfde blok, alleen 30pk meer, en die wil niet zo graag achterover

waarom moet je achterwiel omhoog? let op dat de ketting vrij slap hoort, meten wanneer ie ingeveerd is en dan een paar cm slag

standaard klinkt ie een beetje tam dus die bosdempers zijn wel leuk })
 
g#^@$%#@$%^&^#$ t$^&%% taxi,zo'n ton tom ridder. moge zijn diesel vuil zijn tot in de 7e generatie... B|

ik heb mijn tiggy op de mooie kant gelegt |( ik moet nog erug wennen aan een voorrem die het doet (vergeleken met
thumb


morgen kijken wat er allemaal kapot is ;(
 
Zonde!

Ga je de Tiger origineel houden, of verander je er dingen aan naar eigen inzicht? Kan ook leuk zijn ;)
 
Mooie motor, fijn blok, maar mogelijk ook een hoog zwaartepunt en dat in combinatie met 'bijtertjes' is ff wennen! Nah, beetje schade is meteen een goede aanleiding voor low budget custommaizing naar geheel eigen idee! Veel plezier ermee!

:W
 
mmm "rat"fans _O- _O-


net gekeken en de schade valt mee, aleen de linker knipper, en wat krassen..... :}


de grootste schade zit tussen mijn oren............... mijn trots om pressies te zijn |( :9
 
de tiger is voorlopig een ww fiets.




en ik wil stiekum( niet tegen mev. Merlijn zeggen) een brik om te knutselen.... :X :X :X :X sssssst niet door vertellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan