Jaaaa mensen daar staan zomaar wat motoren opgesomt he?!
Nou ze hebben allemaal in ieder geval 1 ding gemeen. Ik ga woensdag op ze allemaal een proefritje maken. Maar ja dit zal mijn eerste motor zijn, dus ik wilde graag wat tips bij mijn aankoop.
De triump Tiger is er eentje uit 1996 met weliswaar 65000 km erop. Maar ja dit is wel de meeste echte motor, qua looks. Is de km stand echter te veel voor zo'n motor?? Het voordeel is echter wel dat er garantie opzit (prijs 4475 euro)
De KLE500, staat bij dezelfde dealer, heeft iets van 25000 gelopen, kost wel maar 3200 euro, maar wordt zonder garantie verkocht. En ja als je dan toch zonder garantie gaat kopen, kan je dan niet beter particulier iets opzoeken??
De Canyon staat ook bij dezelfde dealer en is net ingeruild, Het is dan wel een 1 cilinder brommertje, maar hij ziet er wel erg leuk uit. Hij is uit 1998, iets van 20000 km gereden, en komt ook met garantie. Is zo een 1 pitter nou echt niets voor het dagelijkse gebruik (ook redelijk snelwegverkeer (den haag- den helder). deze hoeft maar 2900 te kosten
De F650 (uit 1994 met 77000 km, 3200 euro) vind ik wel leuk, en ga deze testen om te kijken hoe zo een f650 rijdt. Deze valt bij mij echter af vanwege de hoge km'ers die erop staan. Verder zelfde verhaal als de canyon
en dan de laatste, de pegaso. Mooie motor uit 1998, met slechts 16000 op de teller, en een prijs van 4200 euro. Is dit nou wat of niet.
Zo dat was wel weer een verhaal. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij de proefritten en uh wanneer mensen een transalp of een africa twin of een tdm gaan aanraden. Tja inderdaad prachtige motoren, maar ja wanneer je zou willen mag je geld storten en dan komt die tdm, transalp, varadero, etc etc er wel. Bij intresse laat even een berichtje achter en dan krijg je mijn rekeningnummer.
Hey alvast bedankt voor de tips
Nou ze hebben allemaal in ieder geval 1 ding gemeen. Ik ga woensdag op ze allemaal een proefritje maken. Maar ja dit zal mijn eerste motor zijn, dus ik wilde graag wat tips bij mijn aankoop.
De triump Tiger is er eentje uit 1996 met weliswaar 65000 km erop. Maar ja dit is wel de meeste echte motor, qua looks. Is de km stand echter te veel voor zo'n motor?? Het voordeel is echter wel dat er garantie opzit (prijs 4475 euro)
De KLE500, staat bij dezelfde dealer, heeft iets van 25000 gelopen, kost wel maar 3200 euro, maar wordt zonder garantie verkocht. En ja als je dan toch zonder garantie gaat kopen, kan je dan niet beter particulier iets opzoeken??
De Canyon staat ook bij dezelfde dealer en is net ingeruild, Het is dan wel een 1 cilinder brommertje, maar hij ziet er wel erg leuk uit. Hij is uit 1998, iets van 20000 km gereden, en komt ook met garantie. Is zo een 1 pitter nou echt niets voor het dagelijkse gebruik (ook redelijk snelwegverkeer (den haag- den helder). deze hoeft maar 2900 te kosten
De F650 (uit 1994 met 77000 km, 3200 euro) vind ik wel leuk, en ga deze testen om te kijken hoe zo een f650 rijdt. Deze valt bij mij echter af vanwege de hoge km'ers die erop staan. Verder zelfde verhaal als de canyon
en dan de laatste, de pegaso. Mooie motor uit 1998, met slechts 16000 op de teller, en een prijs van 4200 euro. Is dit nou wat of niet.
Zo dat was wel weer een verhaal. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij de proefritten en uh wanneer mensen een transalp of een africa twin of een tdm gaan aanraden. Tja inderdaad prachtige motoren, maar ja wanneer je zou willen mag je geld storten en dan komt die tdm, transalp, varadero, etc etc er wel. Bij intresse laat even een berichtje achter en dan krijg je mijn rekeningnummer.
Hey alvast bedankt voor de tips