Tijd voor een positief geluid

Mwaah, ik wil de dealer nog effe te vriend houden totdat ik me eigen motor heb, dus uitlenen zit er effe niet in.

En te duur? Zeker te duur, maar voor noodgevallen heb ik altijd een potje achter de hand die :j BANK :j heet. En dit was een noodgeval: forummeeting zonder motor... dat kan echt niet als (een van de) organisatie.

BB vond ik trouwens toch te sportief zitten. Dan kan ik wachten tot er wat anders komt maar ik dacht, laat ik de knoop maar doorhakken. (bovendien is een BB een honda ;) )
 
Laatst bewerkt:
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Van harte !!!!!!
Veel rijgenot ermee, een gelukje bij een ongeluk
:) :) :) :) :) :) :) :)
 
Onwijs gefeliciteerd. FJR is een hele mooie bike,daar ga je van genieten na al die fijne inrijd kilometers })
Hoeveel km mot je inrijden bij de weg ?? Op mijn R1100S moet ik er zo'n 1500 zetten voordat de dealer hem "los" verklaart :(

C.U.


:j
 
ja, succes met je nieuwe aanwinst. :9 lekker toeren :9 of lekker racen })

ik hou het nog effe uit zonder nieuwe, heb net een bak schroot gekocht om op te bouwen... c.u. volgend jaar dan met mijn nieuwe wel :?
 
ff weer es een oud topic omhoog schoppen want.....




Fastcruiser is weer een blije jongen (maar nu wel een jaartje ouder) :) :) :) :) :) :)

Heb net m'n nieuwe FJR (oude was TL) opgehaald. Nu dus met ABS. Kan ik weer km's maken.

Nieuw kleurtje. Volgens Yamaha Groen (Techno Jade). Ik vind het meer grijs met een heel lichte groene tint. Mooi kleurtje iig. Kon eerst niet kiezen maar toch goede keuze gemaakt (al dan niet gedwongen).

Er kan weer worden ingereden :(

Volgende week dus weer het gas erop :P
 
Gefefeliciteerd !!! Machtige machine met cardan en ABS! Niks geen geklier meer met kettingen en zo. Gewoon gaan ...

Veel plezier er mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan