Tijdelijk kenteken

swaen66

Rookie
17 nov 2003
6
0
Heb van het weekend onderstaande bij de zuiderburen gehaald.

full

YZF 1000 R Thunderace

Maandag op de site van de RDW keuring aangevraagd, met de optie kenteken.

Krijg ik vandaag een voorlopig kentekenbewijs binnen!

Is 12 weken geldig, betekend dit dat je (indien je hem kunt verzekeren) hiermee de weg op mag tot de keuring of alleen naar de keuring mag rijden?

Ronald
 
Maandag op de site van de RDW keuring aangevraagd, met de optie kenteken.

Krijg ik vandaag een voorlopig kentekenbewijs binnen!

Is 12 weken geldig, betekend dit dat je (indien je hem kunt verzekeren) hiermee de weg op mag tot de keuring of alleen naar de keuring mag rijden?

Ronald

Uhm Broer :9 jij mag helemaal nog niet rijden. Je vraagstelling is verkeerd. Is het zo dat ik hem naar de RDW keuring dan mag rijden :}
Nee maar leuk dat je je ook ingeschreven hebt op het forum en uhm wel even voorstellen in de rubriek nieuwe gebruikers he!
 
nee,alleen op de dag van keuring te gebruiken,en dan alleen op weg naar en terug rdw keuringsstation!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! '( '( '(
 
Hele mooie motor :} , erg wijze keuze in ieder geval en daar steek ik mijn duim voor op:
full

Maar wat het kenteken betreft, dat is zoals gezegd inderdaad een eendagskenteken en alleen geldig op de dag van de keuring. Ik heb mijn motor toen gewoon verzekerd op het framenummer en het eendagskenteken doorgegeven met de mededeling dat er vlotjes een normaal kenteken zou volgen. Daar maakten ze totaal geen probleem van en zo hoort het ook. Verder mag je officieel inderdaad alleen maar naar de plaats van keuring rijden en weer terug zonder al te veel omwegen, maar ja, weten hun veel waar je die motor hebt staan, toch?
 
Ik sluit me aan bij Valk...

Ik mag 'm maandag 1 december EINDELIJK laten keuren... :]
Lekker mijn knutsel en freubel kentekentje achterop...en gaan...
Mooi Ace trouwens... Ik heb de mijne uit Duitsland :)
Komen alle Acen uit het buitenland ofzo? hehehehe

(PS. Valk... is die afdekplaat voor je buddy een originele? Mooie foto trouwens)
 
Hoe bedoel je eindelijk.

Heb je lang moeten wachten voor de keuring dan.

Moet ik trouwens nog letten op reflectortjes of andere onbenullige dingen voor de keuring.
 
Hoe bedoel je eindelijk.

Heb je lang moeten wachten voor de keuring dan.

Moet ik trouwens nog letten op reflectortjes of andere onbenullige dingen voor de keuring.

Mjah....Ik moest errug lang w88 op mijn keuring...

Je motor moet in 'originele' staat verkeren....of in ieder geval alle onderdelen moeten een E-keurmerk bezitten.
Reflector moet inderdaad achterop zitten. Zat bij de Ace op het verlengde spatbord...en is er vaak dus afgehaald. Let ook op profieldiepte en uitlaat (originele pijp is wel aan te bevelen voor keuring). Let op knipperlichtjes (E-keurmerk aanwezig?)... Ze willen nog wel eens vervelend doen over knullige kleine dingetjes... Kijk ook even of je een CVO nodig hebt.... Maar zo te zien niet...
Jouw Ace is uit 97 toch? Heb je volgens mij pas vanaf 1999 nodig...

succes,

Cyc
 
(PS. Valk... is die afdekplaat voor je buddy een originele? Mooie foto trouwens)

Dank je wel voor het compliment over de foto. Kwaliteit is niet zo goed (kan niet goed verkleinen naar 100kb), maar is genomen de avond voordat ie verkocht werd. Toen hebben we nog even voorzichtig een rondje gemaakt en gefilmd (en foto's gemaakt). Echt een heerlijke motor zo'n Ace, beresterk en superstabiel en racy. Erg gemakkelijk om heel hard mee te vlammen en als je hem in de goede kleur hebt ook nog eens heel mooi. Naar mijn weten de beste prijs/kwaliteitsverhouding in zijn klasse. Het duo-afdekkapje was niet origineel maar van body-line of zo. Stond wel leuk. Veel plezier met jullie fietsen in ieder geval en succes bij de keuring.
Vergeet trouwens de reflectoren inderdaad niet en de remblokken en verlichting en meer dan een halve tank vol en bandenprofiel en kettingspanning en claxon enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan