Tijdelijke all risk

Status
Niet open voor verdere reacties.

vangoghnl

Die hard MF'er
21 jul 2010
322
0
omg amersfoort
Hier mijn vraag,

Binnenkort ga ik met de motor op vakantie. Bestaat er zoiets als een tijdelijke all risk verzekering. Dus die ik na de vakantie weer kan omzetten in WA+?

Ben niet van plan op me muil te gaan, maar je weet nooit.
 
Tijdelijke all-risk voor een jaar denk ik. ;)

Anders zou iedereen zijn motor tijdelijk all-risk verzekeren in vakantieperiode. Dus dat lijkt me sterk.

Mjn maatschappij doet het iig niet. Een andere misschien wel, even vragen.
 
Tijdelijke all-risk voor een jaar denk ik. ;)

Anders zou iedereen zijn motor tijdelijk all-risk verzekeren in vakantieperiode. Dus dat lijkt me sterk.

Mjn maatschappij doet het iig niet. Een andere misschien wel, even vragen.

ach schrijf je motor over op een andere naam, zeg daarna de verzekering op, vervolgens terug op je eigen naam en neem je een all-risk verzekering. Daarna laat je hem omzetten naar een WA, mochten ze daar niet aan meewerken, dan weer ff overschrijven. Het kost je ff wat tijd en wat geld, maar mogelijk is het wel.

Wellicht dat je verzekering, als je uitlegt waarom je all-risk verzekerd wilt zijn, wel gewoon mee werkt (het is een kwestie van risico bepaling en daaraan een premie hangen)
 
Ha ha ha! Nee.. maar wat jij wilt kan vallen onder een reisverzekering voor motorrijders.
Check maar even de KNMV Verzekeringen daarvan weet ik dat die specifiek voor de motorrijder een aantal opties voor je hebbben. Suc6! :)

Edit: of je eigen of andere maatschappijen kunnen dit ook hebben natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
ach schrijf je motor over op een andere naam, zeg daarna de verzekering op, vervolgens terug op je eigen naam en neem je een all-risk verzekering. Daarna laat je hem omzetten naar een WA, mochten ze daar niet aan meewerken, dan weer ff overschrijven. Het kost je ff wat tijd en wat geld, maar mogelijk is het wel.

Wellicht dat je verzekering, als je uitlegt waarom je all-risk verzekerd wilt zijn, wel gewoon mee werkt (het is een kwestie van risico bepaling en daaraan een premie hangen)

Ja, zo had ik het ook gedaan maar alleen omdat ik de motor daadwerkelijk zou verkopen na de vakantie. ;) ( Was een motor die ik gauw had gekocht wegens pech vlak voor de vakantie)

Maar dat is wel heel omslachtig en als je dit jaarlijks doet gaat je verzekering dat niet meer pikken op den duur. ;)
 
Nieuwe vorm van verzekeren die er sinds een jaartje is ongeveer. Keuzevrijheid tijdens de verzekerde periode.

Kijk eens bij Bikerpolis.nl ;)

Werkt perfect!

Met wisselen soms wel 3 transacties op 1 dag op je rekening maar het bedrag klopt tot nu toe altijd!
 
Laatst bewerkt:
Tijdelijke all-risk voor een jaar denk ik. ;)

Anders zou iedereen zijn motor tijdelijk all-risk verzekeren in vakantieperiode. Dus dat lijkt me sterk.

Mjn maatschappij doet het iig niet. Een andere misschien wel, even vragen.

:Y Centraal beheer maar ben daar al jaaaaaaaaaaaaren klant.
 
Ben verzekerd via de hema. Zelfde vraag gesteld paar weken terug. Antwoord is ja dat kan. Kan zelf switchen op internet als ik inlog. Er word uitgekeerd waar ik op het moment voor verzekerd ben.
 
Nieuwe vorm van verzekeren die er sinds een jaartje is ongeveer. Keuzevrijheid tijdens de verzekerde periode.

Kijk eens bij Bikerpolis.nl ;)

Werkt perfect!

Met wisselen soms wel 3 transacties op 1 dag op je rekening maar het bedrag klopt tot nu toe altijd!
Yep! Bikerpolis kan je aanpassen wanneer je wil en wat je wil, werkt inderdaad perfect *O*
 
Bikerpolis is inderdaad goed aangeschreven.. echter mag je bij hun geen melding in stichting CIS hebben. Een ieder die ooit een ongeluk(je) heeft veroorzaakt in de afgelopen jaar staat hier in.

Dat houdt dus in dat als je in de afgelopen 8 jaar schuld hebt gehad aan een ongeval, Bikerpolis je niet zal verzekeren. Geen wonder dat ze daarom zulke scherpe premies hebben ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan