Tijdelijke tank

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Hoi,

Ik ben een Honda VFR 400 NC24 op aan het knappen, maar eigenlijk alles is nu klaar om hem te starten. Maar mijn tank was lek en ligt nog steeds bij de reparateur. Ik wil m gewoon een keertje starten om te kijken of hij het uberhaupt gaat doen.

Heeft iemand hier een idee om een tijdelijke tank te maken?
Ik zat zelf aan een infuus ideetje te denken: (had t al een beetje uitgedacht) Lege colafles, kurk erin met een gat, slang door het gat duwen(gat iets kleiner maken als de slang, zodat ie blijft zitten) en dan de slang naar de carbs. zou dit kunnen werken? of zeggen jullie bijvoorbaat al, doe t zo of doe t zo...

Iig Bedankt!
 
ik heb bij geen enkele suzuki een doorgerote tank gahad. De soez die ik nu heb is 7 jaar oud. Maar heb ook suzuki`s gehad die 25 jaar oud waren. Ook toen geen enkel probleem gehad. Wel een beetje onzin berichtje Testa Rossa lijkt me

Eigenlijk niet, is een bekend (of zal ik zeggen berucht) probleem bij de GS500, en dat is toch echt een Suzuki...

Ga het GS500 topic maar eens volgen (doe ik in ieder geval), hoor je met zekere regelmaat over lekke tanks (en zo heel veel actieve gebruikers zijn er niet.

Kijk maar eens op Marktplaats of hier op het forum bij te koop als er 1 in onderdelen weggaat. Geheid dat er vermeld staat dat A; de tank lek is of B; al verkocht.
 
Doorgerotte tanks zijn bij de NC24 blijkbaar de standaard... enkele kennissen met VFR400's hebben op dezelfde plek roestplekken.

Overigens startte hij bijna... maar toen was mijn accu weer leeg... dus ik kan nog niet verklaren da ie t doet... maar ik denk dat dat na vandaag wel anders is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan