Tijden circuit Zolder 04-09?

De tijden worden bewust niet bekend gemaakt omdat er anders nog een hoop hollanderrs meer zijn die het presteren om in de eerste of tweede ronde kennis te maken met het belgisch asfalt zoals al zo dikwijls is gebleken..
Wanneer gaan ze het trouwens ooit leren
_O- :?
Maar het baken van de MyChron laten ze wel rustig hun werk doen? Vreemd.

Neen ze zijn niet gemeen tegen me geweest..

IK doe heel wat circuit dagen per jaar waaronder vrij rijden en wedstrijden en het is gewoon een keihard feit dat er meer Nederlanders naast hun motor gaan liggen dan belgen..

Als ik dan over de parking wandel en zie wat voor banden er op de nederlandse motoren liggen kijk ik hier niet echt van op,temeer omdat deze heren het niet nodig vinden hun banden op te warmen maar direkt van bij de eerste bochten het gas open zetten..

Als je ze dan een paar bochten verder in het grind ziet liggen, staan ze verweesd naar hun motor te kijken zich afvragend hoe dat nu kon gebeuren..
Er rijden ook altijd meer Hollanders op de baan, zou dat er misschien iets mee te maken kunnen hebben???
 
naast de baan zul je bedoelen !!!!!!!!
_O- :W
Nee hoor, ook op de baan.

Zo heb ik bijv. op bovengenoemde 4 september welgeteld twee keer iemand in de grindbak zien staan over de hele dag. Aan het einde van de dag stond er één motor achterin de grindbak geparkeerd tegen de banden. Ook als dat alle drie Hollanders waren, was het aantal Hollanders op de baan nog altijd groter dan het aantal Belgen.
 
Wel geteld ben ik gister ook naar zolder geweest, reed daar mee in nivo 2 en vrij rijden, Er zaten 2 belgen bij mij in de groep die er bijde af zijn gevlogen.
Bij de vrij rijden langzaam zat er zeker 3 belgen bij 1 met een thundercat, een triumph daytona, en een r1 allen belgen die onderuit zijn gegaan.


Het gaat er niet om hoe of wat, het ligt aan het nivo dat is het enige verschil alleen mijn ervaring is wel dat er meer hollaonders op het circuit aanwezig zijn die er goesting in hebben dan belgen helaas ik moet orpheus in zijn gelijk stellen.
 
Wat een onzin zeg, er vallen meer Nederlanders of Belgen _O-
Buiten het feit dat het mij werkelijk geen ene flikker interesseerd wie er vaker vallen zullen er de ene dag best meer belgen vallen en de andere keer meer nederlanders maar dat je hierover begint met de bedoeling nederlanders af te zeiken is hoe dan ook al triest :r

Even goeie vrienden, we rijden toch allemaal voor ons plezier daar, Nederlander of Belg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan