Tijden circuit Zolder 04-09?

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Ik heb vandaag een circuitdag gehad op circuit Zolder via Motorsportschool Holland. Ik was er vanuit gegaan dat de rondetijden op MyLaps terug te vinden zouden zijn, net als op Assen, maar ik zie helemaal niets van Zolder op MyLaps. Weet iemand of er nog een mogelijkheid is om aan die rondetijden te komen? Of zijn de transponders die ze op Zolder gebruiken alleen voor de geluidsmeting, ofzo?
 
-O- -O-

Ah nee en ik had zo mijn best gedaan.

full


Bijlage: circuit.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet iemand laten timen met stopwatch...?

Weet je iig ongeveer hoe lang je over een rondje doet :)
Nee, helaas niet. Omdat we op Assen ook die transponders hadden en de tijden daarvan op http://www.mylaps.com stonden, waren we er nu vanuit gegaan dat het weer het geval was en hebben we dus zelf verder niets getimed. Erg jammer, aangezien ik wel heel benieuwd was naar mijn tijden.
 
Rondetijden worden wel gemeten, maar de resultaten worden niet op het internet (=mylaps) gezet... lopen nog een beetje achter. Je had even een poging kunnen wagen om je tijden op te vragen bij race control...
Yep, maar das helaas nu te laat. Kan ik een eventuele volgende keer proberen.
 
dan moet je bij die van de geluidsmeting zijn dacht ik, ne maat van mij ging daar ook altijd een blad halen en daar stond dan de db's op en de rondetijden

welke groep reed je Orpheus en welke motor
ik heb 3 sessie's met een onboard-cam gereden in de snelle groep
misschien kom je wel in beeld
 
Motorsportschool geeft geen tijden meer. Ik heb het ook gevraagd de laatste keer. De reden? Iemand heeft hun aangeklaagd na een circuitdag op zolder. Diegene voelde zich gedwongen harder te rijden omdat er rondetijden zichtbaar waren en is daarom gecrashed...

Diepe zucht....
 
dan moet je bij die van de geluidsmeting zijn dacht ik, ne maat van mij ging daar ook altijd een blad halen en daar stond dan de db's op en de rondetijden

welke groep reed je Orpheus en welke motor
ik heb 3 sessie's met een onboard-cam gereden in de snelle groep
misschien kom je wel in beeld
Helaas... Zo snel ben ik niet. Ik zat in de minder snelle groep. Heb daar ook wel wat camera's gezien, maar dat zullen wel geen MF'ers zijn geweest, denk ik.

Ik reed op een zwarte 2000 CBR600F met donkerrode letters op de kuip. Nummer 144. Degene met wie ik daar was reed op een zwart/gele Fireblade met nummer 142.

Motorsportschool geeft geen tijden meer. Ik heb het ook gevraagd de laatste keer. De reden? Iemand heeft hun aangeklaagd na een circuitdag op zolder. Diegene voelde zich gedwongen harder te rijden omdat er rondetijden zichtbaar waren en is daarom gecrashed...

Diepe zucht....
Zulke mensen zouden neergeknuppeld moeten worden. :X

Beetje de boel voor iedereen verzieken. :r
 
Wat een idiooterie,

Als je naar het circuit ga kom je niet om een beetje recreatie cq toerist uit te hangen, Kan hij beter na 7 uur s avond`s op zolder gaan rijden met z`n fiets.
We zaten daar nog lkkr te bbq komen er allemaal fietsers over het circuit, toen begon het bij ons toch te kriebelen om een rondje met de motor te doen mrja ik denk dat die motor rijders het niet echt op prijs zouden stellen. Toen toch nog maar een spek lapje omgedraaid.

Orpheus ik reed ook in de minder snelle groep (groene zx6r 636 2004) er was volgens mij een grijze r1 die de hele dag een tank cam bij had maar helaas geen mfèr denk.
Aanhang heeft wel wat van die dag gefilmd als het de moeite waard is zet ik wel een linkje neer.

groetjes rico
 
sorry bedoelde de fietsers het niet op prijs zouden stellen, toch zijn we stiekem wezen kijken of we erop konden maar slagboom was dicht, jmmr
 
Motorsportschool geeft geen tijden meer. Ik heb het ook gevraagd de laatste keer. De reden? Iemand heeft hen aangeklaagd na een circuitdag op zolder. Diegene voelde zich gedwongen harder te rijden omdat er rondetijden zichtbaar waren en is daarom gecrashed...

Jullie geloven ook echt alles he.... :r
 
Rondetijden worden wel gemeten, maar de resultaten worden niet op het internet (=mylaps) gezet... lopen nog een beetje achter. Je had even een poging kunnen wagen om je tijden op te vragen bij race control...

De tijden worden bewust niet bekend gemaakt omdat er anders nog een hoop hollanderrs meer zijn die het presteren om in de eerste of tweede ronde kennis te maken met het belgisch asfalt zoals al zo dikwijls is gebleken..
Wanneer gaan ze het trouwens ooit leren
_O- :?
 
Orpheus ik reed ook in de minder snelle groep (groene zx6r 636 2004) er was volgens mij een grijze r1 die de hele dag een tank cam bij had maar helaas geen mfèr denk.
Aanhang heeft wel wat van die dag gefilmd als het de moeite waard is zet ik wel een linkje neer.

groetjes rico

Mocht je materiaal hebben van mij of mijn reisgenoten, dan hoor ik dat graag. :)

Ik reed op een zwarte 2000 CBR600F met donkerrode letters op de kuip. Nummer 144. Degene met wie ik daar was reed op een zwart/gele Fireblade met nummer 142.

De tijden worden bewust niet bekend gemaakt omdat er anders nog een hoop hollanderrs meer zijn die het presteren om in de eerste of tweede ronde kennis te maken met het belgisch asfalt zoals al zo dikwijls is gebleken..
Wanneer gaan ze het trouwens ooit leren
_O- :?
Gewoon na afloop van de dag pas de tijden bekend maken of op mylaps zetten. Is dat probleem ook uit de wereld.

Je moet die Belgen ook alles uitleggen, hè... _O- :?
 
Mocht je materiaal hebben van mij of mijn reisgenoten, dan hoor ik dat graag. :)Gewoon na afloop van de dag pas de tijden bekend maken of op mylaps zetten. Is dat probleem ook uit de wereld.

Je moet die Belgen ook alles uitleggen, hè... _O- :?
Kan zijn maar dan moet je aan het eind van de dag is gaan kijken wat er allemaal naast en op de baan gelegen heeft..
Als ik dan de balans opmaak kom ik tot de conclusie dat wij belgen in dat geval de hollandse brokkenpiloten niet kunnen verslaan..
:W
In de pitlane en in de paddock daar zijn ze uiteraard niet te verslaan..

En op de parking opscheppen tegen hun vrienden hoe hard ze wel niet gereden hebben tegen 1min50 :? :r
 
Kan zijn maar dan moet je aan het eind van de dag is gaan kijken wat er allemaal naast en op de baan gelegen heeft..
Als ik dan de balans opmaak kom ik tot de conclusie dat wij belgen in dat geval de hollandse brokkenpiloten niet kunnen verslaan..
:W
In de pitlane en in de paddock daar zijn ze uiteraard niet te verslaan..

En op de parking opscheppen tegen hun vrienden hoe hard ze wel niet gereden hebben tegen 1min50 :? :r
Joh, ik bespeur hier een persoonlijk traumaatje? :? Zijn ze dan toch zo gemeen tegen je geweest? -O-

Ik heb afgelopen maandag wel geteld twee keer iemand in de grindbak zien staan. En zien liggen heb ik niemand.
 
Jullie geloven ook echt alles he.... :r

Idd, het klinkt mij ook meteen als een broodje aap in de oren.
Het zal misschien wel zo zijn dat de organisatie dit zelf niet wil, zodat de "competitiestrijd" minder zwaar wordt zodat er minder mensen crashen, en er dus minder geklooi is met rode vlaggen, ziekenwagens, tijdschema...
 
Joh, ik bespeur hier een persoonlijk traumaatje? :? Zijn ze dan toch zo gemeen tegen je geweest? -O-

Ik heb afgelopen maandag wel geteld twee keer iemand in de grindbak zien staan. En zien liggen heb ik niemand.
Neen ze zijn niet gemeen tegen me geweest..

IK doe heel wat circuit dagen per jaar waaronder vrij rijden en wedstrijden en het is gewoon een keihard feit dat er meer Nederlanders naast hun motor gaan liggen dan belgen..

Als ik dan over de parking wandel en zie wat voor banden er op de nederlandse motoren liggen kijk ik hier niet echt van op,temeer omdat deze heren het niet nodig vinden hun banden op te warmen maar direkt van bij de eerste bochten het gas open zetten..

Als je ze dan een paar bochten verder in het grind ziet liggen, staan ze verweesd naar hun motor te kijken zich afvragend hoe dat nu kon gebeuren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan