tijden circuit zolder

kloasje

MF'er
21 jun 2001
145
0
H,zand
In navolging van het topic over assen, wil ik wel eens weten wie welke tijden rijden op het circuit van Zolder.
Zelf heb ik vorig jaar 1.57 gereden op een zx-6, en daar zal dit jaar behoorlijk wat vanaf moeten!
15 april gaan we cursus niveau 2 doen, waarna de tijden toch wel naar beneden moeten gaan!

Groetjes :z
 
Denk dat ik 2.30 ga rijden. :?
Die paul ;)

Tijden is met vrij rijden op een circuit niet echt van belang(bij mij dan),het is puur genot en lekker karren.De z.a.c is toch wel een compititie....meer gebrand op tijden....toch ;) Gasten die met vrij rijden onder de 2 minuten rijden rijden in wedstrijdverband veelllllllll sneller.
Maarre de 2de keer dat ik op zolder reed na eigenlijk alleen maar regenheats was 1.56.1
De 1ste keer in de ochtendheats zeikers nat.....de laatste(van de 5heats...waarvan 1 heat gemist :( ) 2 heat's droog gereden....zelfde was mijn 2de zolderdag
De 3de dag(kicxstart 3 september)veel regen.......baalde stevig....niet gereden met mijn super corsa's. :(
Op 10 mei ben ik er weer met een aantal heren van o.a dit forum.....hopelijk dat het weer nu wel meewerkt :} dan gaat de tijden vanzelf sneller door steeds meer en meer baankennis..............naar de 1.50/52 ;) ..en dat is voor een gewone straatrijder...best VERY FAST......Martin,10 mei rijd ik met je mee.....snabbel snabbel......ik kijk hier echt naar uit *D
 
tsja voor mij zou elke tijd onder de vier minuten al goed zijn. Maar over een paar jaren ben ik ervaren en heb ik een andere machine en dan kijk wil ik het wel eens proberen. *D
 
op het oude circuit onder de 1.49
maar afgelopen jaar wel een stuk sneller gereden
hand geklokt op 1.47.en nog wat
en daarna loeihard er af gegaan op de olie van een honda cbr 600 :(
hopen dat het vertrouwen weer terug is dit jaar
 
Beste Talin,

1.37 met een 125 cc, volgens mij heb je het dan over Assen of zo...maar absoluut niet op Zolder
Tijdens de laatste ONK wedstrijden op Zolder, Juli 2001 werd de snelste tijd gereden (van alle klassen) door Jarno Janssen in de 250 : 1.38.5. !!

Zelf reed ik 1.45.0 (Superstock) in de eerst training, daarna banden problemen gehad.
Dit jaar ga ik zeker voor de 1.42 !
 
1.56 met kawa zxr 750 en toen met veel enthousiasme m'n maat ingehaald. Maar helaas je moet in een bocht niet iemand groeten dmv je been uit te steken. Want dan lig je voor je het weet op je rug in de grindbak. ( na eerst 30 meter rechtdoor te zijn gegaan)
 
1.56 met kawa zxr 750 en toen met veel enthousiasme m'n maat ingehaald. Maar helaas je moet in een bocht niet iemand groeten dmv je been uit te steken. Want dan lig je voor je het weet op je rug in de grindbak. ( na eerst 30 meter rechtdoor te zijn gegaan)

Op 't circuit zijn we over het algemeen ook niet zo beleefd iedereen te groeten. ;)
 
Tja, ik normaal ook niet, maar in het vuur van de strijd doe je wel eens dingen die je beter niet kan doen.
Het was trouwens m'n tweede circuitdag en het ging zo lekker. Maar zeer weinig schade dus hup met drie man motor recht en na twee rondjes recht door de bocht te zijn gegaan, gingen we weer. :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan