tijden zac 27 juni

Horny Beast

Rookie
29 jun 2004
2
0
Amsterdam
Heeft er al iemand tijden van zondag de 27e? ivm ontbreken prijsuitreiking.
op de zac site is nog niets te vinden en ik ben (wederom) vergeten mijn transpondernr op te schrijven, dus my-laps is ook geen optie.
Ik heb de laatste tijden niet kunnen vinden en ben erg benieuwd of er nog progressie is geweest in het laatste blok.

groeten
horny beast
 
Nee, maar er is denk ik iets misgegaan want ik heb een eigen transponder en op mylaps.com vind ik alleen de 1e 2 sessies terug.

Verder heeft de organisatie denk ik andere dingen aan het hoofd.
 
Heeft er al iemand tijden van zondag de 27e? ivm ontbreken prijsuitreiking.
op de zac site is nog niets te vinden en ik ben (wederom) vergeten mijn transpondernr op te schrijven, dus my-laps is ook geen optie.
Ik heb de laatste tijden niet kunnen vinden en ben erg benieuwd of er nog progressie is geweest in het laatste blok.

groeten
horny beast

Floris, jij was 1 van de snelsten in je groep. Maar, helaas ben ik vergeten om je transpondernr op te schrijven :) ik weet het niet meer uit mijn hoofd. Ik had de uitdraai meegenomen maar gisteren moest ik nog de schade repareren, dus de kuip spuiten. En toen waren de kranten op en je weet wel, moest spuiten en ook de rest netjes beplakken en toen is die uitdraai gesneuveld.

(wat een onzin :? ) ha ha ha
 
Laatst bewerkt:
de tijden staan erop :)


Mis alleen nog wat dingen ..... dit zijn alleen de uitslagen ..... geen trainingstijden/rondetijden in de race etc..
 
Terug
Bovenaan Onderaan