Tijdje gevolgd door een blauwe of zwarte Golf - Politie met video?

Meer rebranded. Wees maar niet bang dat alle politie in undercover auto's verdwenen zijn. Af en toe kijk ik nog wel eens een video van JW en daar rijden ze ook nog steeds in die auto's, zowel met als zonder camera uitgerust.

Hmm...dat is niet mooi O-)
 
TS kan wel inpakken dus ;( Dikke boete en 360 uur taakstraf!
Hopen dat een EMG hem bespaard blijft...
U is een echte Agent, als in opsporing ?
Het aso-hufter beleid zal nog steeds niet zo'n vaart lopen, Paul Broer en overige (hoge) kader leidinggevende zouden dit wel graag willen, terecht natuurlijk, maar de bezetting is nog steeds niet op sterkte.
 
Ik
Ik zal mensen voor zijn:

Ja, dom, dom, dom. En ook: Ik betaal de boete als een vent, mocht die binnenkort in de postbus belanden. En ja, ik heb me misschien op laten naaien, uitgaande van 1. Dat gezegd hebbende:

Gister op de ring Amsterdam. Ik reed zo’n 110-120 km/u. Komt er zo’n blauw/zwart Golfje invoegen en begint dicht achter mij te rijden. Vond het na een tijdje nogal irritant en gaf gas om de afstand te vergroten. Golfje geeft ook gas. Ik nog meer gas erop en uiteindelijk reden we een tijdje 140-150 km/u en soms van strook wisselen. Na wat minuten moest ik mijn afslag nemen en ben eraf gegaan. Nu thuis, dagje later, begin ik ‘m toch wat te knijpen. Zie hieronder de mogelijkheden.
  1. Zijn vast van die klootzakjes geweest met opgeschoren koppies, want blauwe/zwarte Golf.
  2. Kan zeker politie geweest zijn, met video, want blauwe/zwarte Golf.
  3. Is geen politie geweest, want die moeten je immers staande houden.
  4. Kan politie geweest zijn, zonder video, maar wel met z’n tweeën, waardoor de snelheidsbepaling met de auto km-teller ook rechtsgeldig is.
Iemand? Ik houd jullie op de hoogte over de afloop.
Ik begrijp niet dat je denkt dat dit politie is en nog minder dat je daarna 150 gaat rijden. Als je een lastig petje kwijt wilt raken moet je juist langzamer rijden, daar hebben ze geen geduld voor.
 
Zeer nuttig, dan kan ik met de telescoop die ik altijd bij mij heb onder het rijden het kenteken van iedere achterop komende auto inspecteren en dan die meter lange lijst van flitsservice die ik aan mijn kuipruitje bevestig doorlezen, om te zien of ik vijf minuten eerder beter iets gas los had kunnen laten.*O*
Die lijst lijkt mij vooral nuttig in het voorbeeld van TS, als je het kenteken nog (deels) weet dan kun je op deze manier wel uit de twijfel getrokken worden. Niet helemaal natuurlijk want het kan niet zo zijn dat alle kentekens van blauw op die website bekend zijn.

Beter houd je je gewoon aan de regels, en als je dat niet doet dan accepteer je de gevolgen als een man. Ik rijd ook niet altijd binnen de toegestane snelheden, maar wel altijd veilig. Als ik daar dan een prent voor krijg dan heb ik daar op dat moment zelf voor gekozen. Heb ik daar niet zelf voor gekozen en is het per ongeluk gegaan, dan heb ik een momentje om wakker te worden want dan kan ik niet zeggen dat ik veilig op de weg heb gezeten.
 
Als je twijfelt of het politie is of niet kun je er natuurlijk ook met 200+ vandoor gaan. Dan kom je er snel genoeg achter, of niet? :+
ik houdt me bijna nooit aan een snelheidslimiet , t boeit me niet ,toch krijg ik maar hooguit 1 of 2 snelheidsbekeuringen p/j,(en dan nog kleintjes ook)
wat ik dan wel weer doe is stoppen bij een oranje/geel ,vooral rood verkeerslicht(doen er ook veel niet) , ga niet vaak vooraan staan bij een verkeerslicht oid,ik rijd altijd stevig door maar wel op plekken waar t kan ,en ja , ik vind dat je dat zelf wel kan bepalen ,daarom w.s zo weinig boete s ;)
 
Vorige week werd ik door een veldwachter aangesproken vanwege mijn snelheid binnen de bebouwde kom....
Na mij tot thuis gevolgd te zijn zei hij dat ik wel 100 reed, geschat....
ik heb het er maar bij gelaten, want het was zeker niet meer dan 65, en hij had niet officieel gemeten.
hij reed zelf motor, dus begreep wel enige snelheid in die bepaalde bocht

(als hij gelaserd had was ik waarschijnlijk wel de sjaak geweest)

en dat wat geen petjes-golf, maar zo'n oranje-witte volkskees
 
Vorige week werd ik door een veldwachter aangesproken vanwege mijn snelheid binnen de bebouwde kom....
Na mij tot thuis gevolgd te zijn zei hij dat ik wel 100 reed, geschat....
ik heb het er maar bij gelaten, want het was zeker niet meer dan 65, en hij had niet officieel gemeten.
hij reed zelf motor, dus begreep wel enige snelheid in die bepaalde bocht

(als hij gelaserd had was ik waarschijnlijk wel de sjaak geweest)

en dat wat geen petjes-golf, maar zo'n oranje-witte volkskees

Een veldwachter? Bestaat dat nog?
 
Als jij op de Ring A10 150 rijdt terwijl er politie achter jou rijdt dan zullen ze vast hun best doen ervoor te zorgen dat je even afstapt op een nette manier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan