Tijdschriften - welke lees je?

MOTOR al een paar jaar.
Heb ook een poosje de Kixstart gehad maar vond die wat te overdreven.
 
Kheb een abbonnement op PB. En ik lees de MAG-a-zine ook altijd wel even door wanneer ik 'm krijg.
 
Was geabonneerd op moto73 en motor. Nu alleen nog op motor. Veelal dezelfde onderwerpen, maar motor is cooler geschreven!!!
 
Streetfighter vanaf 1 jan 96. Twijfel steeds of ik zal stoppen met kopen, want sinds ze zijn overgenomen, wordt ik schijtziek van al die reclame. Misschien ben ik wel verslaafd; zijn daar ook klinieken voor?
 
Abo op : Motorweek2
Performance Bikes

Koop regelmatig : Fastbikes
Motor73
Motorrijder en Motor
Heg m'n abo op kicxstart anderhalf jaar terug opgezegd vind het een zeikblad geworden ik kijk er wel eens in bij de kiosk maar koop het nog steeds niet.

Mats
 
abbo op Moto 73 ( op zolder vanaf 1990 tot nu )
( vinnik lekker geschreven en te lezen )

promotor 1995 tot 2000 op zolder
( is toch anwb, beetje toeristisch..... )

motor van 1990 tot 2002, tja ook op zolder



by the way, ik heb nog motor jaren 74/75 enkele exemplaren daarna 1977 tot 1989 nagenoeg compleet voor de liefhebber voor een grote fles ballantine's :9 op te halen

:]
 
Ik lees het clubblad van de VmaxClubHolland en voor m'n andere passie Het Motorrijwiel met alles over oldtimermotoren en rijwielen met hulpmotor (waarvan ik er nog twee heb staan) Via een collega krijg ik nog Promotor
 
- Moto73, sinds 1977 abo
- PS, die Sportmotorradzeitung sinds 1986, koop
- Performaance Bikes ook sinds 1986, koop en tijd via van Maarseveen
- Motor, koop af toe los
Heb van 1981 tot 1996 ook altijd Motorrad gekocht.
- clubblad Kawaclub
 
Kicxstart: Abbo (inderdaad grappiger in de tijd van Bitacticus Gehaastius)
PS (duits motorblad, erg goed in de cijfertjes): losse nummers (wel elk nummer)
Performance Bikes: meelezen met kennis (laatste tijd beetje blote tieten blad....) :]
 
Kicxstart off course en af en toe ook wel eens de Moto73 of Motor Emotion. Ik vind KicXstart alleen toch wel het leukste blad om te lezen, iets speelser.

Het mooie van Moto Emotion is dat er veel oude motoren besproken worden en ook dat vind ik leuk om te lezen.
 
Diverse motorclub bladen
Hou van Klassiek dus dan is er maar een goed blad.

Het MotorRijwiel.

Voor de rest koop ik nog al eens een ander motorblad.
 
Hmm, heb vandaag eens oude motorbladen van vroeger opgehaald van zolder. Daar staat tenminste nog echte kritiek in, tegenwoordig is het de importeur naar de hand praten... Jammer.

De laatste weken heb ik ook steeds enkele bladen uit Duitsland. Motorrad, Reisen & Sport bijvoorbeeld. Zijn goede bladen, denk beter als hier...

Tevens een onbedoelde harde schop voor dit topic
 
hey !!!

oud topic maar moet het tog maar hier vragen :9
wanneer komen die bladen eigelijk precies uit?? die streetfighter magazine wil k wel halen maar ben altijd of te laat of ze verkopen het niet :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan