Tijdschriften - welke lees je?

Bascy

MF'er
21 aug 2001
50
0
Eindhoven
Ik ben wel eens benieuwd welke (motor-)tijdschriften jullie allemaal lezen en wat jullie ervan vinden.

Wat voor onderwerpen worden zoal in dat tijdschriften behandeld?
Hoe hoog is het technische niveau? ...

dat soort dingen dus
 
Ben geabboneerd op Motoren&Toerisme. Leuke tests, reisverslagen, geen sport e.d.

Daarnaast lees ik ook wel eens de Kixstart vanwege de tests.

Ik ben niet zo\'n fan van artikelen over sport e.d., en de Promotor kan ik helemaal niet pruimen.
 
Ik ben geen abonnee maar koop regelmatig Motor, Moto73, KicXtart en een enkele keer de Engelse Performance Bikes.

PB is alleen f\'ing duur dus daar maak ik geen sport van.
 
He fastcruiser, motoren en toerisme? Da\'s toch belgisch? Of hebben ze een Nederlandse editie ook?
Noujah, wel leuk magazine.

Ik koop (geen abbo) dus regelmatig (ik mis wel eens een aflevering) :o motoren & toerisme en dan motorweek2
 
Inderdaad: Motoren & Toerisme is Belgisch. Vroeger was er ook een nederlandse uitgave van maar die is een jaar of wat geleden opgedoekt. Is een goed blad, goed geschreven (met belgische humor :) ) en met goede tests.
 
Abbo op kicXstart en Moto 73. af en toe NL of GB Performance Bikes en Motor. Absoluut nooit: Promotor, k*tblad
 
Moto73 en KicXstart haal ik wel eens los. Kijk in de winkel wel of er wat leuks in staat anders laat ik hem wel liggen. Heb namelijk geen zin in een 20 pagina durende test van een Goldwing 1800 of zo.
 
Inderdaad: Motoren & Toerisme is Belgisch. Vroeger was er ook een nederlandse uitgave van maar die is een jaar of wat geleden opgedoekt. Is een goed blad, goed geschreven (met belgische humor :) ) en met goede tests.

Klopt. Aanrader. Schrijfstijl van de tests kan wel worden vergeleken met Kicxstart qua humor.
 
Hier ook \'Motoren en toerisme\'. Leest gewoon goed en degelijke info heb ik de indruk. :)

Losse verkoop trouwens. Hun website bezoek ik ook wel eens.
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Aanrader. Schrijfstijl van de tests kan wel worden vergeleken met Kicxstart qua humor.

Vonden jullie de KicXstart vroeger ook grappiger? Vooral in de zwart-wit tijd. Of ligt het aan mijn verdwijnende gevoel voor humor?
 
Abonnement op Promotor. En koop elke maand Motoren&Toerisme, + Enkele keer een ander blad zoals Motor of Motor Emotion. Vroeger ook weleens heel enkele keer de Kicxstart maar vindt/vond dat toch wel een :r blad (dus koop ut dus ook niet meer)
 
geen abbo kijk meestal wat er in een blad staat en dan koop ik hem, of niet

koop wel regelmatig het \"Streetfighter magazine\"
veel mooie machines mnet specs en veel actie foto\'s
 
Back Street Heroes
Streetfighter
AWOL
Option Moto
Option Tuning
Kickstart
Bigtwin ( geen abonnement )
Fighters ( geen abonnement )
100 % Biker ( geen abonnement )
MAG
Clubbladen ( VBoost, VMax, Kawasaki )
Sextee.......... |( sorry dat was een ander forum ;) )
 
Nergens abo op...

Koop wel regelmatig:

* Moto 73
* Motor
* Kicxstart
* Motoren & toerisme
* Superbike (Engels)
* Motorrad (Duits)
* Meer, wat ik hier vergeten ben....
.... Afhankelijk van de inhoud....

PB = ook erg bruut.... Vriend in A\'dam koopt deze altijd... Krijg wel eens een oude mee.... Waar i/d buurt van Nijmegen is PB te krijgen?
 
\'k heb een abbonement op Moto73 en koop de kicxstart wel eens los. Maar ik zit er over te denken een abbo te nemen op de kicxstart en de moto73 los te kopen.
 
Koop kixtart en engelse PB (DUUUUUUUUUUR!)

Enig idee waarom PB geen overseas abonnementen heeft. Maxpower (Autoblad) heeft dat wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan