Tikken tegen helm of tegen voorhoofd?

Hij bedoelde natuurlijk: "let op, er zit een hele grote tor aan je helm". Niet wetende dat dit je helm-cam is...
 
Gewoon afstand houden. Gisteren zat er ook bijna een motorrijder met z'n voorwiel op mijn buddyseat. Moest even remmen omdat de motorrijder weer voor mij dacht dat zijn BMW 20 meter breed was ... Tja, ... ja mag er best langs van me, maar als ik zelf achter iemand zit die al trager gaat dan ik wens dan moet je even wachten.

Ah dus jij was die dwaas die voor me reed gisteren... Wil je de volgende keer dat ik in je buddy hang zo vriendelijk zijn om gewoon aan de kant te gaan? Dan kunnen we allebij ons eigen tempo rijden. En ter info: Die BMW voor je was geen 20 meter breed, maar jij bent ook geen 5 meter breed hoor, dus het paste heus wel gewoon.... :Y
 
Ik denk dat je nog blij moet zijn dat hij niet dezelfde laarzen had als jij . . . .
 
Tja, ... ja mag er best langs van me, maar als ik zelf achter iemand zit die al trager gaat dan ik wens dan moet je even wachten.
Dan laat ik ze juist altijd gaan en houd wat afstand.

Die gaan voor jou de weg 'vegen' :Y

Voordeel: geen ergernis door 'gehijg' in je nek en vrijere ruimte.

Win win
 
Dan laat ik ze juist altijd gaan en houd wat afstand.

Die gaan voor jou de weg 'vegen' :Y

Voordeel: geen ergernis door 'gehijg' in je nek en vrijere ruimte.

Win win

:Y

lijkt me idd logisch dat de eerste motor trager gaat dan de moto's daarachter. Deze moet inderdaad 'de weg meer vrijmaken'. En de volgers hebben maar zijn spoor te volgen. Enfin, da's meestal zo. Soms heb je inderdaad wel eens iemand voor je die echt (te) traag rijdt
 
eigen tempo rijden. En ter info: Die BMW voor je was geen 20 meter breed, maar jij bent ook geen 5 meter breed hoor, dus het paste heus wel gewoon.... :Y

Hehehehe, dat was jij niet hoor :) Maar in ieder geval hield ik zelf al te weinig afstand op dat moment waardoor ik al behoorlijk moest remmen ...

Van mij mag iedereen er langs als 'ie denkt dat 'ie sneller is of minder lol in het leven heeft :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan