Tilburg en omgeving deel 27

Grappig: Volgens SIDN is er sinds 11-11-2009 niets veranderd aan de domeinnaamregistratie. Als er een ander KVK nummer achter de site had gekomen dan was die registratie ook veranderd :+

Ze noemen zichzelf nu Divmo Powerstore......... Power, jaja!
 
Aghja... Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Alleen nu zónder dealerschap van Kawa.

Als ze d'r werk netjes doen dan zullen vast een goede klantenkring kunnen opbouwen.
 
Ik heb alweer zin in het nieuwe seizoen (ja ik rijd in seizoenen want heb ook een auto waar ik lekker warm in kan zitten).

Motorke staat te koop, volgende week 2 kijkers, komende maanden nieuwe motor shoppen en dan gaan we weeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Hij is verkocht! Nog geen idee Willem. Voorkeur gaat wel uit naar 750cc of hoger. Met de uitzondering van een r6 2008 ;)
 
Zijn er mensen uit de omgeving van Tilburg en van dit topic die naar de WSBK race in Assen gaan ?

Ja, ik kom uit Tilburg, maar ben niet van dit topic (lees wel mee, telt dat ook? :) )

En ik ga naar de de WSBK, als het droog is tenminste....
 
Ja, ik kom uit Tilburg, maar ben niet van dit topic (lees wel mee, telt dat ook? :) )

En ik ga naar de de WSBK, als het droog is tenminste....

Ok, ik twijfel nog aangezien niemand van mijn TT clubje gaat. Ik wilde ff kijken of er wellicht een groep vanuit Tilburg vertrek.
 
Tuurlijk ga ik naar sbk .
Zaterdag 1e manche , en zondag 2e manche.
Vindt de nieuwe regel wel belachelijk moet ik zegge, dit gaat wel publiek kosten , alhoewel als je via internet een kaart voor zondag koopt , deze ook geldig is op zaterdag .
Prijs wordt dus niet echt verhoogd.

Ga zaterdag middag (waarschijnlijk alleen ) FF op en neer naar 1e manche.
Zondags met oos TT groepje .

Je kan allebei de dagen aansluiten hoor :]
 
Tuurlijk ga ik naar sbk .
Zaterdag 1e manche , en zondag 2e manche.
Vindt de nieuwe regel wel belachelijk moet ik zegge, dit gaat wel publiek kosten , alhoewel als je via internet een kaart voor zondag koopt , deze ook geldig is op zaterdag .
Prijs wordt dus niet echt verhoogd.

Ga zaterdag middag (waarschijnlijk alleen ) FF op en neer naar 1e manche.
Zondags met oos TT groepje .

Je kan allebei de dagen aansluiten hoor :]

Owkee, ik kom er nog op terug, hangt er van af of ik één of beide dagen ga.
 
Hi ik ben Chantal en ik woon bij Tilburg in de buurt.
Ik heb 3 weken geleden rij-examen gedaan dus ik kom even kijken wat er hier allemaal te doen is :)
 
Ik heb alweer zin in het nieuwe seizoen (ja ik rijd in seizoenen want heb ook een auto waar ik lekker warm in kan zitten).

Motorke staat te koop, volgende week 2 kijkers, komende maanden nieuwe motor shoppen en dan gaan we weeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dit is het trouwens geworden:
12717725_1001250363269318_6906387426281319531_n.jpg
 
met goei weer maar weer een keer gaan kijken

Niks te doen. Uitgeklede versie van wat het ooit was.............

Er komt wel een grote nieuwe winkel in Tilburg vlakbij Pathé Euroscoop. Mooie hangout voor het beppen met gratis koffie....... :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan