Tilburg en omgeving deel 27

Mijne ook in de OP please *O*
full
 
Hoi, ik had dit bericht in het topic#26 geplaatste, maar die was blijkbaar vol, dus dacht ik mijn vraag hier in topic#27 nog even een keer te plaatsen.

Hallo mensen uit Tilburg en omgeving!
eind vorig jaar heb ik mijn motorrijbewijs gehaald (A), en ben nu lekker aan het rondkijken op internet en live naar wat ik wil gaan kopen als eerste motor.
Bij Motorhuisbrabant in Tilburg staat een BMWf650GS te koop, lijkt me wel wat.
Motorhuis Brabant
Wie heeft ervaring met deze motorzaak?
En, wie heeft er tips voor waar ik in onze omgeving nog meer kan gaan kijken? In Rijen zitten ook wat motorzaken, maar verder....???
groetjes, Corné
 
Hoi, ik had dit bericht in het topic#26 geplaatste, maar die was blijkbaar vol, dus dacht ik mijn vraag hier in topic#27 nog even een keer te plaatsen.

Hallo mensen uit Tilburg en omgeving!
eind vorig jaar heb ik mijn motorrijbewijs gehaald (A), en ben nu lekker aan het rondkijken op internet en live naar wat ik wil gaan kopen als eerste motor.
Bij Motorhuisbrabant in Tilburg staat een BMWf650GS te koop, lijkt me wel wat.
Motorhuis Brabant
Wie heeft ervaring met deze motorzaak?
En, wie heeft er tips voor waar ik in onze omgeving nog meer kan gaan kijken? In Rijen zitten ook wat motorzaken, maar verder....???
groetjes, Corné


Ik zou het even aan G_ice vragen uit dit topic, die heeft er blijkbaar net een motor gekocht.

Ik heb zo een lijstje van zaken waar ik iig geen motor wil kopen in onze omgeving, maar zwartmaken enz hoeft niet dus mijn advies is om altijd (ja, altijd) iemand mee te nemen die écht verstand heeft van motoren. Heb je die niet in je kennissenkring, huur een expert in.
 
Hoi, ik had dit bericht in het topic#26 geplaatste, maar die was blijkbaar vol, dus dacht ik mijn vraag hier in topic#27 nog even een keer te plaatsen.

Hallo mensen uit Tilburg en omgeving!
eind vorig jaar heb ik mijn motorrijbewijs gehaald (A), en ben nu lekker aan het rondkijken op internet en live naar wat ik wil gaan kopen als eerste motor.
Bij Motorhuisbrabant in Tilburg staat een BMWf650GS te koop, lijkt me wel wat.
Motorhuis Brabant
Wie heeft ervaring met deze motorzaak?
En, wie heeft er tips voor waar ik in onze omgeving nog meer kan gaan kijken? In Rijen zitten ook wat motorzaken, maar verder....???
groetjes, Corné

ik stuur je wel een pm ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan