Tilburg en omgeving deel 27

Schijnt weer mooi weer te worden aankomend weekend :)
Zullen we weer een mooi ritje plannen voor as zondag zegge rond 11:00 ? :]
 
Net gespot bij Spijkers Motoren: Geheime what's app groep figuren die klagen over hard motorgeluid en tattootjes showen midden op straat, tsssss........... :X :P
 
:)

Even een "tip" voor de eigenaar van die site: Kijk even naar de zinsopbouw (algemeen) én naar de opbouw van de ("ajax") componenten.

n16phe.jpg


Voor de rest: Ziet er allemaal netjes uit :Y
 
Ohhhh....ok! Met ajax componenten is alles sowieso kut!

Asynchronous JavaScript And XML = AJAX.

Een "Feyenoord" script is lastig te maken (te veel letters) maar een PSV script zou nog wel kunnen _O-
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn eerste motor gekocht, helaas weinig tot geen plek om hem binnen te zetten bij me woning in Tilburg. Iemand ervaring met je motor voor de deur op de stoep te parkeren?
 
Vandaag mijn eerste motor gekocht, helaas weinig tot geen plek om hem binnen te zetten bij me woning in Tilburg. Iemand ervaring met je motor voor de deur op de stoep te parkeren?

Muurbeugel met een goed kettingslot.

heb genoeg keus daarin kom maar een keer langs in de winkel.
 
7 mei hoop ik mijn rijbewijs te halen. Nu nog op zoek naar een motor. wat is de ervaring met verschillende zaken in de omgeving? (aanraders/afraders)

Ben btw op zoek naar iets tussen 1000 en 2000 die niet uit elkaar valt als ie buiten onder een hoes moet slapen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan