Tilburg en omgeving deel 27

Dan heb je trouwens meer dan 283 uren op de ring gereden ervanuitgaande dat je ongeveer 8,5 minuten over een rondje doet.
Dan nog 200 circuitdagen,
plus de dagen op de baars en spinder.
Plus SM wedstrijden en trainen.

Omg, kon je nog wel normaal leven?

t'is echt waar jonguh, in de goeie tijd nog naast Boet van Dulmen op den grid gestaan in assen.
 
:}


@roel, mag ik vragen wat je voor deze fiets hebt af getikt? Gewoon via MP?

Kunt er opzich een hoger/lager spelletje van maken. maar je kunt ook gewoon ff marktplaats checken wat die bikes doen kwa prijs natuurlijk :')

PS:ik weet het!!, pb maar als je het ook wil weten.
 
Roel, je zou eens bij Dekker motorparts in Hapert kunnen kijken voor een andere uitlaat en een seatcover. Hij heeft vaak gebruikte onderdelen van jonge motoren. Misschien ruilt hij je akra wel in.
 
Roel, je zou eens bij Dekker motorparts in Hapert kunnen kijken voor een andere uitlaat en een seatcover. Hij heeft vaak gebruikte onderdelen van jonge motoren. Misschien ruilt hij je akra wel in.

Goeie tip! Heb wel vaker iets gekocht van jeff. Zal m eens een mail sturen
 
Nou, motor proberen te starten. Na een keer of 10 (a 2-5 seconden) proberen te starten liep hij eindelijk. Hij deed het ongeveer 3 seconden en toen viel hij weer uit.

Nu zit er weer geen beweging in haha.


Zo, eerste rondje zit erop. Motor startte uiteindelijk toch en liep redelijk.
Na een stukje gereden te hebben nog even stationair laten draaien, toen merkte ik dat hij heel zenuwachtig was. Hij liep niet meer lekker stationair terwijl hij dat voorheen wel deed.

Stelschroef nog niet aangekomen, weet niet of daar het probleem zit.
 
Laatst bewerkt:
Nou, motor proberen te starten. Na een keer of 10 (a 2-5 seconden) proberen te starten liep hij eindelijk. Hij deed het ongeveer 3 seconden en toen viel hij weer uit.

Nu zit er weer geen beweging in haha.


Zo, eerste rondje zit erop. Motor startte uiteindelijk toch en liep redelijk.
Na een stukje gereden te hebben nog even stationair laten draaien, toen merkte ik dat hij heel zenuwachtig was. Hij liep niet meer lekker stationair terwijl hij dat voorheen wel deed.

Stelschroef nog niet aangekomen, weet niet of daar het probleem zit.

Als ik jou verhaal lees doet mij weer denken aan het probleem wat ik indertijd had met mijn zx7r uit 1996 .
Deze had bij temperaturen van tussen de 0 en 5 graden last van het bevriezen ( vlokvorming) van de carbarateurs .
De zx7r is gemaakt van 96 tot 2002 vanaf 1998 werden deze geleverd met carbarateur verwarming waardoor het probleem bleek opgelost .
Dus ik denk dat het probleem daar ergens zit.
 
Als ik jou verhaal lees doet mij weer denken aan het probleem wat ik indertijd had met mijn zx7r uit 1996 .
Deze had bij temperaturen van tussen de 0 en 5 graden last van het bevriezen ( vlokvorming) van de carbarateurs .
De zx7r is gemaakt van 96 tot 2002 vanaf 1998 werden deze geleverd met carbarateur verwarming waardoor het probleem bleek opgelost .
Dus ik denk dat het probleem daar ergens zit.

:^

Dat zou heel goed kunnen.
 
Oke top, dank voor de info. Zal eens wat proberen te zoeken maar krijg op dit moment weinig resultaat.

Maar eventueel carbs (weer) laten reinigen zou moeten helpen dus? Vorig jaar grote beurt gehad :(

Carb-icing. Niks aan te doen op dit moment.
 
Laatst bewerkt:
Nee je hoeft de carbarateurs weer niet te reinigen , ik denk dat je er bij een buitentemperatuur van 7 graden vanaf bent .

Tis zoals het is,
 
Bevriezing gebeurt niet bij startpoging, iok niet bij stationair draaien.

Het komt door rijwind en temp net boven nul, bij vochtige lucht sneller.

Het is de langstrekkende luchtstroom die doet afkoelen.

Je kunt dan starten, vertrekken, en na x minuten rijden gaat de boel haperen als je dan stopt, is de warmte vh blok voldoende om snel weer de boel ok te hebben.

Wat hier speelt is dus iets anders.
 
Thanks mart, hou het in me achterhoofd.

Ga kijken of ik hem vanavond weer kan starten en dan even kijken hoe die loopt.

Ik ben benieuwd of hij het nog doet.
 
Gisteren heb ik de R6 voorzien van nieuwe olie (repsol) en een flter. Net even een stukje gereden. Het was niet heel erg warm maar wat is het leuk om weer met een "600tje" op straat te rijden ! :]
 
@Martell: Even iets héél anders (and now for something completely different). Jouw Nickname hier op 't forum in combinatie met je echte voornaam..... Kan bést wel een stukje zingen!! :P
 
Laatst bewerkt:
@Martell: Even iets héél anders (and now for something completely different). Jouw Nickname hier op 't forum in combinatie met je echte voornaam..... Kan bést wel een stukje zingen!! :P
Nog ff wat anders, het is ook mijn echte voornaam :)

De 2e dan. Pa en ma gaven me twee voornamen, zoals vroeger in katholieke gezinnen, maar dan zonder katholiek....

En aamgezien Martell als naam erg weinig voorkomt, is het een ideale nick op fora.

Daarnaast zing ik wel eens ja :)
Niet heel goed, zeker niet beroerd.
 
Ik ben benieuwd of hij het nog doet.

Doet-ie-t-of-doet-ie-t-niet-screen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan