Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over moto gp gesproken Randy de pineut oeps pinet heeft van de week de Suzuki motogp machine 2014 getest .suzuki is /was al bezig met een comeback in de motogp . En hij was erg onder de indruk van de soes , hopelijk komen de groene ook nog eens terug . Want er staan er maar weinig opgesteld moet i k zeggen .bmw en aprillia mv agusta zijn daar ook welkom natuurlijk .

daar zijn ze al een hele tijd mee bezig inderdaad. ben benieuwd.

Alleen dat randy er van onder de indruk was doet me gek genoeg niet veel. als die kan blijven zitten is hij al onder de indruk denk :P
 
Zo even beetje bijgelezen hier.. Zit net hier op het forum sinds vorige week.. Ook maar even geabonneerd op het regionaal Tilburg.. aangezien ik hier ook woon :)

Een van mijn andere hobbies is ook fotografie..
Is er hier intresse om een keer met wat mensen rijdende foto's te maken?
Atijd leuk om te hebben vind ik zelf..
Moet alleen wel een beetje beschaafd blijven anders heb je zo de aandacht van de grote vrienden..

Ben ooit eens foto's wezen maken langs de spinder daar is het redelijk rustig.. mooi bochtje
voorbeeldje van 1 van de set.
 
Zo even beetje bijgelezen hier.. Zit net hier op het forum sinds vorige week.. Ook maar even geabonneerd op het regionaal Tilburg.. aangezien ik hier ook woon :)

Een van mijn andere hobbies is ook fotografie..
Is er hier intresse om een keer met wat mensen rijdende foto's te maken?
Atijd leuk om te hebben vind ik zelf..
Moet alleen wel een beetje beschaafd blijven anders heb je zo de aandacht van de grote vrienden..

Ben ooit eens foto's wezen maken langs de spinder daar is het redelijk rustig.. mooi bochtje
voorbeeldje van 1 van de set.
[~[url="http://i282.photobucket.com/albums/kk270/aw121083/_MG_4900.jpg"]afbeelding~][/URL]

Hee :W
Ik heb wel interesse in een leuke foto van mezelf :$
Kan nog geen kneedown ofzo voor een leuke actiefoto, maar mezelf rijden op de foto is altijd leuk *D

:]
 
Hee :W
Ik heb wel interesse in een leuke foto van mezelf :$
Kan nog geen kneedown ofzo voor een leuke actiefoto, maar mezelf rijden op de foto is altijd leuk *D

:]

Je hoeft niet perse een kneedown te kunnen hoor.. kan ik ook niet.. ik zet je op het lijstje en als er meer zijn dan kijken we wel of we in een groepje kunnen.. anders krijg je wel een pb om een keertje foto's te maken.
 
Kijk, actie in de tent!

Hier sinds gisterenavond ook weer thuis ná een lang weekendje waterballet met m'n R6 in de Harz (Dld.) Volgende keer maar een Yamaha Waverunner mee die kant in nemen, 50mm regen op een vrijdagochtend alléén al is minder geschikt voor een Yamaha R6 :P

Zelfs m'n regenoveral kende z'n grenzen.... De Continental SportAttack 2's deden 't gewoon SU-PER in de regen/'t water. M'n handschoenen van kangaroo leder waren waarschijnlijk gemaakt van een kangaroo zónder zwemdiploma, waterdichtheid daarvan was in ieder geval belabberd :o
 
Laatst bewerkt:
Klotezooi.............

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant was 't érg gaaf om mee te maken én te ervaren dat je ook met nat wegdek (waar gewoon water over de weg liep wat van de berg af kwam) gewoon serieus gas kunt geven afhankelijk van het type band.

Continental SportAttack 2´s zijn wat mij betreft in ieder geval met vlag en wimpel geslaagd voor de super-nat weer omstandigheden :Y

Snelweg gebruik zijn ze overigens minder geschikt voor ..... Gisteren stonden de rullen op de band in 't middendeel ná 250 Km autobahn/snelweg terwijl ik niet (veel) harder terug gereden heb dan ~150Km/h max. :P

P.S. Gebied daar is overigens écht ge-wel-dig om motor te rijden (zeker met mooi weer). De Eifel kan er qua type wegen écht niet aan tippen, ook al was 't asfalt in de Harz niet overal even goed/strak (B & L wegen waren "strak" asfalt met wat reparaties, de K wegen... helaas, net als in de Eifel niet).
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft niet perse een kneedown te kunnen hoor.. kan ik ook niet.. ik zet je op het lijstje en als er meer zijn dan kijken we wel of we in een groepje kunnen.. anders krijg je wel een pb om een keertje foto's te maken.

Super :) Als je een groepje hebt, roep maar. Voor mij alleen hoeft niet hoor, veels te veel moeite voor alleen mij, voel ik me net een fotomodel :+

:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan