Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat maar weten hier misschien dat ik dan ook wel langs de camera hop :)
 
Hier sinds gisterenavond ook weer thuis ná een lang weekendje waterballet met m'n R6 in de Harz (Dld.) Volgende keer maar een Yamaha Waverunner mee die kant in nemen, 50mm regen op een vrijdagochtend alléén al is minder geschikt voor een Yamaha R6 :P

Zelfs m'n regenoveral kende z'n grenzen.... De Continental SportAttack 2's deden 't gewoon SU-PER in de regen/'t water. M'n handschoenen van kangaroo leder waren waarschijnlijk gemaakt van een kangaroo zónder zwemdiploma, waterdichtheid daarvan was in ieder geval belabberd :o


bij iedereen weer alles heel gebleven of zijn er weer met de helikopter afgevoerd?
 
bij iedereen weer alles heel gebleven of zijn er weer met de helikopter afgevoerd?

De Heli kon dit jaar binnen blijven gelukkig, enige échte schade was een carterdeksel van een GSX-R 750 wat olie door liet (deksel is in Dld. gelast zodat ook die fiets terug naar NL kon rijden).
 
Laatst bewerkt:
Heb voorzichtig een lijstje gemaakt.. met geinteresseerde deelnemers :D

* AW121083
* _wings_
* jfrY-
* Roelkalkboel
* artifex

Ik zal het weer in de gaten houden en binnenkort een avond kiezen.. blijft al lekker lang licht dus komt wel goed.

Geeft maar door als je ook wilt.. je kunt ook gewoon opdagen ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb voorzichtig een lijstje gemaakt.. met geinteresseerde deelnemers :D

* AW121083
* _wings_
* jfrY-
* Roelkalkboel
* artifex

Ik zal het weer in de gaten houden en binnenkort een avond kiezen.. blijft al lekker lang licht dus komt wel goed.

Geeft maar door als je ook wilt.. je kunt ook gewoon opdagen ;)


Vanavond is mooi... Ik ga sowieso even rijden in de buurt
 
Ik rij (voorlopig) niet op straat, maar wil best een keer plaatjes schieten :)
Vanavond geen tijd, ga zometeen bij een circuitbrommert kijken
 
Fotoshoot

Zo om maar gelijk even de spijker op zijn kop te slaan even gekeken op knmi en in de thuis planning.

Komende vrijdag 7 juni om 20:00 ben ik op de verzamelplek, ik wacht ongeveer 15 min! Als je geluk hebt en d'r zijn kandidaten dan zijn we al aan het fotograferen vanaf 20:15.. dus als je later komt rij dan ff naar die bocht.. ;)

We kunnen makkelijk verzamelen op Baan achter de Planken 1 te Loon op zand (Experience Island ofzoiets heet het) ligt vlak bij de bocht waar we moeten zijn.


Ovaal = verzamelen
Pijl = fotolocatie

*AW121083
*_wings_
*jfrY-
*Roelkalkboel
*artifex (buurten en foto's maken mag ook ;))

Graag wel een beetje aan de verkeersregels houden ;-) zou wel fijn zijn om die blauwe rakkers niet tegen te komen.

LET OP!
Ik heb geen zin om motorhorde te springen over een aanglijdende motor!
Ik sta in de gevaren zone met de camera dus doe vooral gewoon zoals je altijd doet.. (weet niet of het de juiste woord keuze was) maar dan ben ik ook relatief veilig. ;)

Tot Vrijdag
 
Fotoshoot

Zo om maar gelijk even de spijker op zijn kop te slaan even gekeken op knmi en in de thuis planning.

Komende vrijdag 7 juni om 20:00 ben ik op de verzamelplek, ik wacht ongeveer 15 min! Als je geluk hebt en d'r zijn kandidaten dan zijn we al aan het fotograferen vanaf 20:15.. dus als je later komt rij dan ff naar die bocht.. ;)

We kunnen makkelijk verzamelen op Baan achter de Planken 1 te Loon op zand (Experience Island ofzoiets heet het) ligt vlak bij de bocht waar we moeten zijn.

[~[url="http://i282.photobucket.com/albums/kk270/aw121083/Verzamelenenfotos.png"]afbeelding~][/URL]
Ovaal = verzamelen
Pijl = fotolocatie

*AW121083
*_wings_
*jfrY-
*Roelkalkboel
*artifex (buurten en foto's maken mag ook ;))

Graag wel een beetje aan de verkeersregels houden ;-) zou wel fijn zijn om die blauwe rakkers niet tegen te komen.

LET OP!
Ik heb geen zin om motorhorde te springen over een aanglijdende motor!
Ik sta in de gevaren zone met de camera dus doe vooral gewoon zoals je altijd doet.. (weet niet of het de juiste woord keuze was) maar dan ben ik ook relatief veilig. ;)

Tot Vrijdag

_O- zoals je normaal doet. Die bocht ben ik al een keer uitgevlogen in het slootje wat er langs ligt.

Komt goed, ik ben er bij! Wel even bocht checken, lag er vorige week weer bijna naast ivm grind
 
Laatst bewerkt:
Ga hier eerst even op 't gemakje eten en ben dan ook ergens rond 19:30 daar (net thuis).
 
Fotoshoot

Zo om maar gelijk even de spijker op zijn kop te slaan even gekeken op knmi en in de thuis planning.

Komende vrijdag 7 juni om 20:00 ben ik op de verzamelplek, ik wacht ongeveer 15 min! Als je geluk hebt en d'r zijn kandidaten dan zijn we al aan het fotograferen vanaf 20:15.. dus als je later komt rij dan ff naar die bocht.. ;)

We kunnen makkelijk verzamelen op Baan achter de Planken 1 te Loon op zand (Experience Island ofzoiets heet het) ligt vlak bij de bocht waar we moeten zijn.

[~[url="http://i282.photobucket.com/albums/kk270/aw121083/Verzamelenenfotos.png"]afbeelding~][/URL]
Ovaal = verzamelen
Pijl = fotolocatie

*AW121083
*_wings_
*jfrY-
*Roelkalkboel
*artifex (buurten en foto's maken mag ook ;))

Graag wel een beetje aan de verkeersregels houden ;-) zou wel fijn zijn om die blauwe rakkers niet tegen te komen.

LET OP!
Ik heb geen zin om motorhorde te springen over een aanglijdende motor!
Ik sta in de gevaren zone met de camera dus doe vooral gewoon zoals je altijd doet.. (weet niet of het de juiste woord keuze was) maar dan ben ik ook relatief veilig. ;)

Tot Vrijdag

Ik kan helaas niet op vrijdagavond '(
Laat je het weten als je nog een keer een shoot doet? O-)
 
Laatst bewerkt:
Ongetwijfeld.. maar zoveel plekken ken ik nog niet echt... suggesties zijn welkom hoor

@_wings_ komt goed ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan