Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sla hem ook ff op Erik, as dinsdag gaan we waarschijnlijk ook een rondje Eifel doen. Hoor graag jullie bevindingen.
 
Ge kunt eens bij Monschau de 265 opgaan en dan helemaal door naar Echternach , daar zitten genoeg bochten in ...... :] :9 O-)
 

;) :Y

Ik sla hem ook ff op Erik, as dinsdag gaan we waarschijnlijk ook een rondje Eifel doen. Hoor graag jullie bevindingen.


Zomaar even een dagje motor rijden:

• Voor 801 Km. Brandstof: €85,-
• Wat eten en drinken voor de inwendige Mensch: €20,-
• Boete niet stoppen/vaart minderen bij een Zebrapad in Cochem: €80,-
• Boete niet gemonteerd hebben van een dB-Killer in de uitlaat: €80,-
• Administratiekosten in “Die Heimat”: €20,-
• Een dagje motorrijden in de Eifel: PRICELESS!!

Bandenslijtage en overige afschrijvingen tellen we maar even niet mee.... ;)

Route zit overigens goed tot zeer goed in elkaar (express niet herberekend op 2014.1 kaartmateriaal!!), maar een paar keer een misser gehad doordat m'n Zümo aan't in/uitzoomen ging juist op een lastig punt. Qua wegen is 't een mengelmoesje qua snelheden, maar er zitten (gelukkig) amper "K" wegen in. Merendeel is "B" en "L" wegen en een klein stukje "A" (1) waar je niet echt om heen kunt vanwegen een baustelle in de "nieuwe" B weg (Euskirchen).

En voor de volledigheid: Als je géén dB-Killer kunt monteren omdat je zo'n ding niet bij je hebt dan mag je je fiets laten staan. Ik had 'm gelukkig bij me (last minute besluit om die kant in te crossen en ik zag vanochtend vroeg pas dat ik wat (bewust) miste dus heb 't ding maar rap onder de duoseat weggemoffeld). Voor het wél bij hebben maar niet gemonteerd hebben van zo'n "kreng" mogen ze 't dubbele tarief rekenen omdat je bewust "herrie" maakt .... wat ze nu niet deden, gelukkig.
 
Laatst bewerkt:
836,5 km gereden vandaag, was een leuk rondje
Zeer veel haarspeldbochten en ook genoeg leuke snelle bochten.


• Boete niet stoppen/vaart minderen bij een Zebrapad in Cochem: €80,-
of wel genaaid worden zonder te zoenen
 
Ik sla hem ook ff op Erik, as dinsdag gaan we waarschijnlijk ook een rondje Eifel doen. Hoor graag jullie bevindingen.


ik zeg doen maar de route is al 430km en dan moet je nog naar het beginpunt en terug naar huis dus het zijn aardig wat kilometers. Als je met een grote groep gaat zou ik het niet doen.
 
836,5 km gereden vandaag, was een leuk rondje
Zeer veel haarspeldbochten en ook genoeg leuke snelle bochten.of wel genaaid worden zonder te zoenen

Wij hebben ook een lekker rondje reden vandaag, onze wel een stukje korter (ong. 280 km) maar ook een stuk goedkoper :+
 
Wij hebben ook een lekker rondje reden vandaag, onze wel een stukje korter (ong. 280 km) maar ook een stuk goedkoper :+


Ook lekker, toch :Y

En Erik was iets goedkoper uit.... Hij had z'n killer(s) er wél netjes in zitten :P
 
Maareh: 't eigenlijk plan om een eitje in Vianden te gaan eten is weer volledig mislukt. We hebben Luxemburg niet eens "gevonden" vandaag.... :(

Shame On Us..... })


ja nu hadden we een boterham met ham waar een stukje ei op lag
binnenkort maar weer eens binnendoor naar de bokkenrijder

en jij mag niet meer voorop rijden als je luxemburg niet krijgt gevonden terwijl je een navigatie op die japanse rijstracer hebt zitten
 
ik zeg doen maar de route is al 430km en dan moet je nog naar het beginpunt en terug naar huis dus het zijn aardig wat kilometers. Als je met een grote groep gaat zou ik het niet doen.

Waarschijnlijk met 2 of 3 man dus dat valt alles mee. We gaan het meemaken.
 
Volgens mij _wings_ gespot vanmiddag!

Kwam van ringbaan zuid en draaide hierheen:

Google Maps

Dat zou kunnen *D
Was onderweg naar Moergestel

Ik heb jou niet gezien, ook op de motor?

Kwam in die straat wel een blauwe R1 tegen met sticker , die een sigaretje stond te roken op de stoep. Iemand van hier? :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan