Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vandaag niet. Moet/mag op een verjaardagsfeestje verschijnen (Pa). Morgen overigens maar weer eens wat andere remleidingen op m'n brommer monteren... Ben 't nog steeds niet eens met het remgedrag van m'n huidige 2012 fiets (originele leidingen nog). 2008 fiets remde met die HEL leidingen een stuk strakker dus die komen er hier ook weer op.

@Jeffrey: Al iets wijzer qua periode??
je bedoeld mij neem ik aan? :+

nee uiterlijk zaterdag moet er een beslissing genomen worden door de hoofd piet :P
 
Kut man, hebben ze je garage open gebroken of stond de motor in een openbare garage
 
De s1000rr van mijn vader is trouwens gevonden. Was uit een rijdende stationwagon gegeleden op straat. Wel rondom schade. Helaas ook veel (dure) accessoires beschadigd. :(

Mijn r6 spoorloos
 
De s1000rr van mijn vader is trouwens gevonden. Was uit een rijdende stationwagon gegeleden op straat. Wel rondom schade. Helaas ook veel (dure) accessoires beschadigd. :(

Mijn r6 spoorloos
Echt :( :( . Wa een vuile klootzakken lopen er toch rond.
Sterkte met de afhandeling .
 
O balen zeg!!

Las vandaag in de krant dat er wel twee opgepakt zijn...
Cookies op bd.nl | bd.nl

Twee zijn gepakt, die waren met de motor van mn pa aan de gang.
Mijn motor is teruggevonden is een huis een straat verderop. Wel een hoop schade in de vorm van gebroken en bekraste kuipdelen. Helaas helemaal rondom en nu is het blijkbaar de vraag of de expert wel gelooft dat dit schade is van de diefstal en niet al oude was.

Vage shit, maar ze hebben mn motor door een halletje geperst en ik heb de muren gezien waar de lak van mn motor links en rechts opzat. Ook is ie een keer op de linker kant geflikkerd tijdens vervoer zo te zien.

Ben benieuwd wat de verzekering gaat doen. Zou toch belachelijk zijn als ze niet geloven dat het nieuwe schade is?

Deze foto's zijn vorige week genomen toen ie nog netjes was en bij mij in de garage stond:

1009858_556993554361670_670731634_n.jpg

1157416_556786641049028_1008696677_n.jpg

1185586_556786614382364_1103020176_n.jpg


Volgens mij geen schadebak :N
 
Laatst bewerkt:
Twee zijn gepakt, die waren met de motor van mn pa aan de gang.
Mijn motor is teruggevonden is een huis een straat verderop. Wel een hoop schade in de vorm van gebroken en bekraste kuipdelen. Helaas helemaal rondom en nu is het blijkbaar de vraag of de expert wel gelooft dat dit schade is van de diefstal en niet al oude was.

Vage shit, maar ze hebben mn motor door een halletje geperst en ik heb de muren gezien waar de lak van mn motor links en rechts opzat. Ook is ie een keer op de linker kant geflikkerd tijdens vervoer zo te zien.

Ben benieuwd wat de verzekering gaat doen. Zou toch belachelijk zijn als ze niet geloven dat het nieuwe schade is?

Deze foto's zijn vorige week genomen toen ie nog netjes was en bij mij in de garage stond:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Volgens mij geen schadebak :N

Wacht nou eerst maar eens af.
Vertel de expert wat je weet. Laat de foto's zien. Ev het gangpad.

En mocht het oordeel niet bevallen, dan kun je altijd zelf een andere expert inzetten.
 
ik heb hem verlopig nu terug. nu afwachten wat ze ermee willen verder.

Valt nog mee, dus? Moet je nu op een uitnodiging wachten voor een excursie in 's-Hertogenbosch/Breda of wordt er een rekening opgemaakt welke je mag voldoen waarna je jezelf 5 jaar lang érg netjes moet gaan gedragen?
 
Dat is dus de vraag. Kan nog van alles worden.

boete,cursus,opnieuw invorderen voor langere tijd. We zullen in spanning afwachten :P

ik verwacht(hoop) een boete en daarmee af.
 
Ik kreeg drie jaar geleden direct een rekening mee bij het ophalen van m'n rijbewijs in 's-Hertogenbosch (en een hoop papierwerk waarin eigenlijk niks meer vermeldt staat dan dat ik me de komende 5 jaar maar beter érg netjes gedraag en dat die 50Km/h te hard niet meer voor mij van toepassing gedurende die 5 jaar (30Km/h te hard is ..... :W ).
 
Laatst bewerkt:
:Y Meestal is 't dan wel lekker weer.

't Is er dan ook niet zo achterlijk druk zodat we direct geholpen worden als we een bak koffie willen hebben _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan