Tilburg Topic Deeltje 19: En de avonturen van R1Twan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wist jij dat Foe kinderen heeft?


Wiste gij da foe jong haj ! hahaha bij die lag ik helemaal dubbel..Wel heel herkenbaar allemaal !
 
Stelletje spammers hier.

Vanavond aan een oude mercedes van 1990 een 320 ce bezig geweest met contact slot vervangen en kat vervanger wordt je ook niet vrolijk van.
 
Wél leuke karretjes ... grappig gordelmechanisme :Y

W124 blijft één van de beste series die ze óóit gebouwd hebben in Stuttgart, IMHO
 
Laatst bewerkt:
Als je ooit onderdelen zoekt voor zo'n ding: Sterparts in Rosmalen óf Karel van Boxtel in Esch (voor plaatwerk) hebben het vaak gewoon liggen.

De diesels uit die tijd kon/kán weinig aan stuk ... maar een 320 is een benzineslurper en die waren destijds al wat zwakker. Voor de rest is het vaak wat elecronica die 't wil begeven door waardeloze stekkers. De "Hardie" schijven in het cardan wáren ook altijd een zwak punt.... maar voor de rest gaat er weinig aan stuk met normaal gebruik.

Dammn ... die serie schroef ik volgens mij nóg blindelings uit/in elkaar én heb ze destijds zelfs al met meer dan een miljoen op de klok gezien.
 
Laatst bewerkt:
Als je ooit onderdelen zoekt voor zo'n ding: Sterparts in Rosmalen óf van Boxtel in Esch (voor plaatwerk) hebben het vaak gewoon liggen.

De diesels uit die tijd kon/kán weinig aan stuk ... maar een 320 is een benzineslurper en die waren destijds al wat zwakker. Voor de rest is het vaak wat elecronica die 't wil begeven door waardeloze stekkers. De "Hardie" schijven in het cardan wáren ook altijd een zwak punt.... maar voor de rest gaat er weinig aan stuk met normaal gebruik.

Dammn ... die serie schroef ik volgens mij nóg blindelings uit/in elkaar én heb ze destijds zelfs al met meer dan een miljoen op de klok gezien.
Onderdelen haal ik hier in tilburg bij de mercedes man cees havermans aka de kwata.
 
Ik zit er hier (stiekem) nog steeds aan te denken om weer een 205 1.9 GTi te kopen en dat ding dan wéér zo op te bouwen zoals ik destijds gedaan had... 270Pk uit een 1.9 blokje waarbij de orginele injectie vervangen was door 4 48mm Webers zodat iedere cilinder apart gevoed kon worden....

Maar dat kost tijd.. en tijd ... en vooral een hoop tijd.

En ik heb er nóg spijt van dat ik dat ding verkocht heb toen ik 'm TL gereden had ..... maar da's achteraf
 
Laatst bewerkt:
@ wimmel, leuk idee, je R6 is alleen sneller :P

Ik zou dan gaan voor een leuker projectje.. Zo'n oude Mini kopen, VTEC blok erin hangen en kijken hoe gek je dat ding kan maken :P
 
Ik zit er hier (stiekem) nog steeds aan te denken om weer een 205 1.9 GTi te kopen en dat ding dan wéér zo op te bouwen zoals ik destijds gedaan had... 270Pk uit een 1.9 blokje waarbij de orginele injectie vervangen was door 4 48mm Webers zodat iedere cilinder apart gevoed kon worden....

Maar dat kost tijd.. en tijd ... en vooral een hoop tijd.

En ik heb er nóg spijt van dat ik dat ding verkocht heb toen ik 'm TL gereden had ..... maar da's achteraf


Ook leuke dingen maar ben een echte vw man.

Sander welkom hier wat voor kreidlers heb je allemaal ?
 
@ wimmel, leuk idee, je R6 is alleen sneller :P

Ik zou dan gaan voor een leuker projectje.. Zo'n oude Mini kopen, VTEC blok erin hangen en kijken hoe gek je dat ding kan maken :P


'k zal eens een keer kijken of ik er ergens een foto van kan vinden ..... maar was écht een pocket-rocket :) (270Pk - 810Kg), destijds menig M3 rijder mee gék gekregen _O-
 
Laatst bewerkt:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan