Tilburg Topic Deeltje 21: Vakantietijd, voor sommige dan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flaterik

MF veteraan
12 mrt 2004
15.840
2
Tilburg Topic






704-01.gif


radar.php







Een aantal hebben hier moeite mee :+
[FAQ=,quote]Algemene FAQ: Hoe quote ik iemand?[/FAQ]




De harde kern ;)


arie68
arie68.jpg


Azathoth
Azathoth.jpg


Flaterik
flaterik-1.jpg


JoJoRookie
JoJoRookie.jpg


JorgRR
JorgRR.jpg


Kevinxav
kevinxav.jpg


Mercurieus
mercurieus.jpg


motorgek
motorgek.jpg


Mudchains
Mudchains.jpg


okie1972
okie1972.jpg


R1Twan
R1Twan.jpg


redrider013
Redrider013.jpg


romy
Romy.jpg


Ster
ster.jpg


Tim004
Tim004.jpg


TwannekeTLR
visser.gif


Van Rijswijk
VanRijswijk.jpg


Victoria2
Victoria2.jpg


Wimmel_1
wimmel_1.jpg


Zero2Fear
Zero2Fear.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ook en wellicht kan het plaatje aangepast worden in de openingspost:
 
Dammn .... vandaag wéér niet gelukt om die vliegen van m'n fiets af te spoelen :( ... Van de week de fiets maar weer eens een keer grondig wassen, dus ...
 
Was inderdaad wel lekker om even een stukje te gaan sturen :Y

Redelijk benauwd aan het worden op een gegeven moment maar dat kon de pret niet drukken. Had er nog even over zitten denken om óók even in Tiel te gaan kijken.... maar had al wel gelezen dat 't niet veel meer was dan vorig jaar... dus maar de buurt hier even onveilig gemaakt.
 
GOAP! hier een heerlijke rustdag ik ben zo gaar als een tientje!
Was ook zo,n intensieve rit gisteren :+
Heb wel veel genoten als ik in mijn spiegeltje keek,blijft een errug mooie bike Tim.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die OP mag/moet sowieso nog behoorlijk bijgewerkt worden ..... staan nog een aantal fietsen in die niet meer in bezit zijn van de betreffende personen (Romy - R1Twan .. en misschien nog wel een aantal meer, maar die posten hier niet/amper meer geloof ik).
 
Er staat hier op het forum een garmin zumo 550 te koop voor €350 zitten veel spullen bij, is dit een aanrader of afrader?
 
Persoonlijk .... zou ik voor een 660 gaan óf een 220 (als de 660 je te duur is). De 550 wordt niet meer actief onderhouden door Garmin qua software.

550 heeft wél weer als voordeel dat je de "mount" volledig kunt demonteren en alleen de kabel kunt laten liggen... maar mist ten opzichte van de 660 ook weer een hoop functionaliteit + heeft een te klein intern geheugen voor toekomstige kaarten.

En wát voor spullen zitten er bij die 550? Deze: Garmin Zumo 550 motor/auto navigatie (overcompleet) dus .... en ding is redelijk standaard op die headsets en dat slot ná :+

Wél een nette prijs overigens ... maar is bieden vanaf :+
 
Laatst bewerkt:
Meld me weer. Kan ik hier ook ieder zijn dagelijkse bezigheden volgen.

Vandaag op de Ital-Dag in Tiel geweest. Was echt genieten. Wat een hoop moois rijd er toch rond.

:9~ :9~
 
Persoonlijk .... zou ik voor een 660 gaan óf een 220 (als de 660 je te duur is). De 550 wordt niet meer actief onderhouden door Garmin qua software.

550 heeft wél weer als voordeel dat je de "mount" volledig kunt demonteren en alleen de kabel kunt laten liggen... maar mist ten opzichte van de 660 ook weer een hoop functionaliteit.

En wát voor spullen zitten er bij die 550? Deze: Garmin Zumo 550 motor/auto navigatie (overcompleet) dus .... en ding is redelijk standaard op die headsets en dat slot ná :+

Wél een nette prijs overigens ... maar is bieden vanaf :+

Ik ben dus opzoek naar iets om mee te beginnen heb er de ballen verstand van!
Wat raad jij aan?Wil er natuurlijk wel een aantal jaren plezier van hebben!
 
@ Tim: Zümo 660 & Zümo 220 .... prijsvergelijk :+

En vergelijk ze zélf maar even...... mét dat wat je wenst ;)

Alleen al vanwege het micro-SD + Lane Assist + Internal speaker .... de 220 bóven de 550 ... de 660 biedt A2DP Bleutooth als extra + een groter scherm. A2DP is wel lekker als je muziek wil luisteren via BT (stereo ipv mono) maar dat doe ik op de motor nooit ... in de auto streamt 'ie wel weer lekker, dan....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dus opzoek naar iets om mee te beginnen heb er de ballen verstand van!
Wat raad jij aan?Wil er natuurlijk wel een aantal jaren plezier van hebben!


Je kunt mijn 2610 na dit seizoen wel overnemen.......redelijk compleet en werkt prima!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan