Tilburg Topic Deeltje 21: Vakantietijd, voor sommige dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Godver! Hoor t bezoek van mn onder buurvrouw weg gaan op zn Honda, hoor ineens een harde klap.. Dacht bij mezelf, das wel erg harde tik om m in z'n 1 te zetten..

Kijk naar buiten, ligt m'n schatje op der zijkant '( '( -O-

Ik ren naar beneden, ff vragen of alles goed gaat. Daarna met zn 2en mijn motor op der voetjes gezet en ff gepraat over hoe t kon zijn dat ze omviel..

06 nummers uitgewisseld (kende hem al wat langer + ben goed bevriend met de onderbuurvrouw) en daarna is hij naar huis gereden..

Morgen schade eens goed bekijken en formulier met hem invullen..

Totale schade tot nu toe geconstateerd:

Achter knipperlicht rechts, voetsteun rechts, rempendaal, motorsteun rechts, stuurgewicht rechts en spatbord.

Motor stond op stuurslot overgeheld naar links.. Motor van hem stond links van de mijne op ongv 1,5mtr afstand (ben zelf een ruime afstap, dus expres ruimte over gelaten).

Foto's:

SAM_0134.jpg


SAM_0135.jpg


SAM_0136.jpg


SAM_0137.jpg


SAM_0138.jpg


Dat is het dus tot nu toe.. '(

Kan niet wachte totdat t weer licht is morgen.. [/Sarcasm]
 
" vakantietijd, voor sommigen dan..."

Voor mij inderdaad zit het er weer op -O-

Ster & Motorgek, veel plezier in Schotland en Arie & Joke veel plezier in de Eifel.

:W
 
Zit nie mee Sander.
Beuren en in je zak steken. misschien ergens op ebay een carbon voorspatbordje scoren.
Nen knipper heb ik nog wel liggen orgineel.

Maar wel kloten altijd.
 
Godver! Hoor t bezoek van mn onder buurvrouw weg gaan op zn Honda, hoor ineens een harde klap.. Dacht bij mezelf, das wel erg harde tik om m in z'n 1 te zetten..

Kijk naar buiten, ligt m'n schatje op der zijkant '( '( -O-

Ik ren naar beneden, ff vragen of alles goed gaat. Daarna met zn 2en mijn motor op der voetjes gezet en ff gepraat over hoe t kon zijn dat ze omviel..

06 nummers uitgewisseld (kende hem al wat langer + ben goed bevriend met de onderbuurvrouw) en daarna is hij naar huis gereden..

Morgen schade eens goed bekijken en formulier met hem invullen..

Totale schade tot nu toe geconstateerd:

Achter knipperlicht rechts, voetsteun rechts, rempendaal, motorsteun rechts, stuurgewicht rechts en spatbord.

Motor stond op stuurslot overgeheld naar links.. Motor van hem stond links van de mijne op ongv 1,5mtr afstand (ben zelf een ruime afstap, dus expres ruimte over gelaten).

Foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is het dus tot nu toe.. '(

Kan niet wachte totdat t weer licht is morgen.. [/Sarcasm]
zou echt geen dag wachten met schadeformulier :N
 
Zit nie mee Sander.
Beuren en in je zak steken. misschien ergens op ebay een carbon voorspatbordje scoren.
Nen knipper heb ik nog wel liggen orgineel.

Maar wel kloten altijd.

Jah we zien t wel, morgen eens ff langs Klazen gaan, of weet iemand anders hier nog n "goed" schade afwerkbedrijf..?

Twan? :+ :P
 
Ja effe bij Corne langs gaan en een rekeningetje laten maken. Ik denk dat je buurman het zo wil gaan betalen, of niet? Tot de 500 euro komt er geen expert bij, dacht ik, en word het zo uitgekeerd!!
 
Laatst bewerkt:
Godver! Hoor t bezoek van mn onder buurvrouw weg gaan op zn Honda, hoor ineens een harde klap.. Dacht bij mezelf, das wel erg harde tik om m in z'n 1 te zetten..

Kijk naar buiten, ligt m'n schatje op der zijkant '( '( -O-

Ik ren naar beneden, ff vragen of alles goed gaat. Daarna met zn 2en mijn motor op der voetjes gezet en ff gepraat over hoe t kon zijn dat ze omviel..

06 nummers uitgewisseld (kende hem al wat langer + ben goed bevriend met de onderbuurvrouw) en daarna is hij naar huis gereden..

Morgen schade eens goed bekijken en formulier met hem invullen..

Totale schade tot nu toe geconstateerd:

Achter knipperlicht rechts, voetsteun rechts, rempendaal, motorsteun rechts, stuurgewicht rechts en spatbord.

Motor stond op stuurslot overgeheld naar links.. Motor van hem stond links van de mijne op ongv 1,5mtr afstand (ben zelf een ruime afstap, dus expres ruimte over gelaten).

Foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is het dus tot nu toe.. '(

Kan niet wachte totdat t weer licht is morgen.. [/Sarcasm]

-O- damn altijd klote zoiets..
 
Ja effe bij Corne langs gaan en een rekeningetje laten maken. Ik denk dat je buurman het zo wil gaan betalen, of niet? Tot de 500 euro komt er geen expert bij, dacht ik, en word het zo uitgekeerd!!

Oke, ff langs van Meel.. Miss morgen middag ff doen (als ik eerder weg mag @ werk, niemand aanwezig etc. bla bla..

Twan, jij zit zeker nog aan t werk bij je zus? Heb namelijk geen flauw idee waar van Meel zit.. anders moet ik ff goed zoeken..

Hij zei trouwens dat t gewoon verzekeringswerk zou worden dusja, ga er vanuit dat t vzk betaling gaat worden
 
Laatst bewerkt:
Oke, ff langs van Meel.. Miss morgen middag ff doen (als ik eerder weg mag @ werk, niemand aanwezig etc. bla bla..

Twan, jij zit zeker nog aan t werk bij je zus? Heb namelijk geen flauw idee waar van Meel zit.. anders moet ik ff goed zoeken..

Hij zei trouwens dat t gewoon verzekeringswerk zou worden dusja, ga er vanuit dat t vzk betaling gaat worden
Mooi klote zegggg.
Wil morgenmiddag ook wel even met jou die kant op rijden.
Na 14.00 uur als ik wakker ben.
Lees het wel anders pb ik wel even mijn nummer.
 
Ja ik ben nog wel effe bezig daar !

Ik heb morgen geen tijd omdat ik een laminaat vloertje aan het leggen ben wat niet zo meezit.
Ik weet nu ook wat de term verhuisbaar laminaat inhoud......meenemen kun je hem altijd maar weer leggen is een ramp.

Ook Zaterdag en Zondag heb ik weekend dienst dus ik zie daar ook geen mogelijkheden.
Het is wel simpel hoor het is langs de A59 afslag De Made daar ga je links over de brug terug naar DeTOL (rotonde) Daar volg je de afslag (4e ) Brieltjespolder. 1e linksaf (mooi bochtje ) en daarna 500 meter rechts zit hij.
Als het goed is heb je hem dan al gezien je rijd er op de snelweg al langs namelijk.
 
Nee ik heb hem niet altijd buiten staan, toevallig was ik vanavond te lui om hem naar de stalling te brengen en ja, ik zou (zoals ik DUIDELIJK 3 keer aan mn tussenpersoon heb doorgegeven) all-risk verzekerd moeten zijn. :)
 
@Zero2Fear Das mooi fucked up man. Is geen grote schade misschien, maar hier zit je natuurlijk niet op te wachten. Is gewoon weer een hoop gezeik. Hopenlijk handelen ze het netjes af voor je. ;)
 
Oke, ff langs van Meel.. Miss morgen middag ff doen (als ik eerder weg mag @ werk, niemand aanwezig etc. bla bla..

Twan, jij zit zeker nog aan t werk bij je zus? Heb namelijk geen flauw idee waar van Meel zit.. anders moet ik ff goed zoeken..

Hij zei trouwens dat t gewoon verzekeringswerk zou worden dusja, ga er vanuit dat t vzk betaling gaat worden


Altijd K.... zoiets.... succes met de afhandeling.... Enne.... van meel... zie link

klik
 
Nee ik heb hem niet altijd buiten staan, toevallig was ik vanavond te lui om hem naar de stalling te brengen en ja, ik zou (zoals ik DUIDELIJK 3 keer aan mn tussenpersoon heb doorgegeven) all-risk verzekerd moeten zijn. :)
dat leer je snel af

eerste en laatste keer dat ik dat deed (1 week na aanschaf van mijn nieuwe '00 XR650R) werd hij gestolen :(

Ik zou niet naar Klazen gaan, maar dat was al verteld
succes met de afhandeling
 
Ook weer een goede morgen allemaal :W

@ Sander: Da's weer mooi kl*te wat je daar aan je fiets hebt ... Maar gelukkig voor jou is 't veroorzaakt door een ander én is die ander bekend. Schade valt zo vanaf foto bekeken mee maar laat er voor de zekerheid gewoon even goed naar kijken door (bijv.) van Meel en laat er een offerte van maken incl. hersteluren. Totaal zal wel ergens rond de 450,- á 500,- liggen als ik het zo snel bekijk.

Een WA-Casco dekking maakt in dezen gelukkig niets uit behalve dan dat je qua afhandeling nú zult moeten wachten totdat de twee verzekeraars het met elkaar eens zijn over het schadebedrag en de schuldvraag terwijl je met een WA-Casco dekking je fiets in feite nú al bij een dealer had kunnen neerzetten voor herstel.
Voor de rest zou ik als ik jouw was gewoon dát doen wat Twan ook al zei .... Schade volledig laten uitbetalen en daarna zélf de onderdelen vervangen door nieuwe óf onbeschadigde tweedehands delen (of gewoon laten zitten, rempendaaltje is terug te buigen, bijv.).
 
Laatst bewerkt:
Morge allemaal :W

Zometeen maar eens ff foto's maken en dan vanmiddag naar Van Meel.. Lekker heb ik nie echt geslape, maar das logisch lijkt mij..
 
@Sander, altijd balen zoiets, wel geluk bij een ongeluk dat het netjes wordt opgelost.
Succes met opknappen!

smoggels allemaal :W
 
Laatst bewerkt:
Guten Morgen .... :W

Afgelopen 2dagen weer op de motor kunnen rijden, ZO HEERLIJK!!!
Gelijk mijn hendeltjes kunnen testen nadat ik er al 3weken naar heb zitten kijken.
Maar ze zijn goedgekeurd ;)

@Sander wel klote maar het valt nog mee zo te zien en makkelijk te repareren/vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan