Tim is nieuw en zegt hallo

tatsu

Rookie
13 jul 2006
18
0
Haarlem
Hallo allemaal!
Ik ben blij dat ik er eindelijk bij mag :)
Ik ga zodadelijk mijn motor ophalen, een zilveren Kawasaki ER6F abs 650 cc 72 pk(maar dat weten jullie vast allemaal al)

Vorige week maandag mijn motorrijbewijsbriefje gehaald, dinsdag proefgereden en gelijk maar gekocht..

Zo hee over groen als Kawasaki gesproken: ik probeerde net in het test-toppic iets te posten, is het me gelukt er een nieuw onderwerp van te maken en toen ik na het bericht gewijzigd te hebben op "OPSLAAN" drukte bleek dat de moderators hier heel snel zijn (waarvoor :} )

Verder heet ik Tim en ben ik 24 en wil ik niet hier achter m'n bureau zitten maar RIJDEN!

Tot spreeks!

full
 
Hee!

Welkom @ M-F! Mooie bike heb je gekocht zeg 8-) . Ik les op een Kawasaki Er6N en zou het ook niet vervelend vinden om die eentje in mn bezit te hebben!!

Heel veel :] plezier!
 
Zoooo ik heb er alweer bijna 100 km op zitten... beetje geprutst in de buurt van Haarlem. Dank voor de warme woorden van welkom!

Ik heb trouwens een stalling gevonden voor 19 euro in een bewonersparkeergarage vlakbij huis... best fijn behalve dan dat het hek stuk is en altijd open staat :( en dat de motoren op een soort verhoging (15cm) staan waar je via een 30 cm breed 'plankje' op moet rijden ... en dan ook nog tussen pilaren dus dat was heel erg moeilijk doen..

Dat rijden dat gaat op zich wel (behalve dan onder de 4000 toeren blijven jeee dát is opletten zeg! Gelukkig haalt ie wel 100 in z'n zes @ 4200 toeren) maar dat ermee sjouwen/parkeren enzo niet! Ik ben al twee keer bijna omgevallen.. zucht/schaam.

Ik zag trouwens dat sommige mensen die zich voorstelden even netjes een fotootje van zichzelf postten - bij deze mijn meest charmante foto :p

full



Doei!
 
Laatst bewerkt:
Hee!

Welkom @ M-F! Mooie bike heb je gekocht zeg 8-) . Ik les op een Kawasaki Er6N en zou het ook niet vervelend vinden om die eentje in mn bezit te hebben!!

Heel veel :] plezier!

Hey Jessica! Best gaaf op een ER6 lessen zeg ik vond die Honda CB500 beetje suf.. wat wel weer prettig daaraan was is dat ie met z'n 4 cylinders toch ietsje soepeler achtjes en langzame slalom doet... Alhoewel de ER6 het er met 2 cylinders heeeel goed af brengt. Maar zoals ik al schreef blijft lastig hoe langzamer (stilstaan enzo, stoepje oprijden) hoe lastiger dus maar goed dat ik valstoppers erop heb laten zetten ... (afkloppppppen!!) Als ik ze een jaar niet nodig heb gehad gaan ze d'r weer af.
Suc6 met lessen verder! En veel plezier natuurlijk.
 
Hee!
Heb mijn bijzondere verrichtingen gelukkig ook op een 4-cylinder Kawa GPZ400 gedaan. Ik merk het verschil toch wel duidelijk bij de lage snelheden. Gisteren een les alleen maar bochtjes geoefend en door woonwijken stapvoets gereden e.d. Wat een gekloot zeg met die versnellingen van 3 naar 2 weer naar 3 toch maar weer naar 2 dan weer naar 1 blablabla!!! Maar voor hogere snelheden is ie wel echt super! Geniet er maar van dat je zonder oortje mag rijden, ik hopelijk over 3 weken ook! Alleen heb ik dan geen bike en ook geen tijd want ik 6 maanden naar Indonesie. Ook leuk!! 8-) Motor komt daarna wel!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan