Time to say goodbye: Koffer goes back to black!

Na ruim 2,5 jaar met veel plezier hier te hebben gemod vind ik het mooi geweest en wil ik m'n tijd aan andere zaken gaan gesteden. :) Bij deze de crew bedankt voor de prettige samenwerking en uiteraard ook alle lieve (en minder lieve :+) m-fers bedankt voor al jullie posts en (soms terechte) commentaar!

Volgens Spider is er nog leven na het modden, ik ga uitzoeken of het klopt :P

Thnx allemaal :W

Moet je daar een topic voor openen? B|
















;) :W
 
Ontzettend bedankt voor al je modwerk :} en succes én veel plezier met alle andere dingen waar je nu eindelijk tijd voor gaat hebben *D en geniet van de lege mailbox *O* :+


Volgens Spider is er nog leven na het modden, ik ga uitzoeken of het klopt :P
:+ Je moet wel even afkicken maar het komt goed :Y ;)

Oh, en ineens willen ze je niet meer omkopen -O- :P
 
Ontzettend bedankt voor al je modwerk :} en succes én veel plezier met alle andere dingen waar je nu eindelijk tijd voor gaat hebben *D en geniet van de lege mailbox *O* :+:+ Je moet wel even afkicken maar het komt goed :Y ;)

Oh, en ineens willen ze je niet meer omkopen -O- :P


Dus je moet voort je eigen flessen Whiskey en andere soorten drank, betalen !! _O-
 
Kom maar op met namen want werkelijk niemand die we kennen is beschikbaar én geschikt.
 
2.5 jaar? Man wat gaat de tijd snel. Voor mijn gevoel was je net een jaartje bezig.

Anyway, bedankt voor je vrijwillige inzet. ;)
 
full

full

voor alles.....
 
Koffer; bedankt voor je inzet en veel plezier met je vrije tijd :Y
 
Arjan...

Bedankt voor je inzet op MF de afgelopen 2,5 jaar!
Veel plezier met je "nieuwe vrije tijd".
 
Dag koffertje! Bedankt voor je inspanningen! Zonder modjes zouden er geen leuke fora zoals deze bestaan! Veel plezier!

Walking.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan