timer richting aanwijzers

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Ik gebruik altijd me richting aanwijzers, maar het wil wel eens gebeuren dat ik ze vergeet uit te doen.

Nu heb ik nog een oud type motor, dus bezit ik nog niet het systeem dat hij na een bepaalde ntijd uit gaat.

Nu is mijn vraag; zijn deze los verkrijgbaar en zoja makkelijk en in te bouwen :?
 
We apart ja.
Ik heb een motor van 1995 Honda CBR 600F en knipperlichten gaan ook niet automatisch uit na een poosje.
Mijn broertje heeft zo'n scooter en ja hoor hij heeft het wel. ;(
Geen idee waarom ze het er niet standaard op doen.
 
zijn er motoren die dat standaard hebben?


knippers eraf slopen en pootje uitsteken... ;)

Ja er zijn diverse motoren die dit standaard hebben, maar of zoiets ook los in de handel te krijgen is weet ik niet, ik heb 't iig nog niet gezien.

Groeten Paul.
 
Red Alert alarmsysteem, daar zit een extra functie op, na 60 sec knipperlicht uit begint die te piepen., je moet hem dan nog wel zelf uitzetten.
 
Hallo daar, of het bestaat weet ik niet zeker maar er is wel iets anders te krijgen.
Een knipperlichtherrineringssysteem, nee niet zo'n irr piek geluid net als op die scootertjes, maar een signaaltje na 32 keer knipperen.
Je zou eens moeten kijken bij MOTOZOOM.nl daar hebben ze dat.

Succes
 
dus het is er wel.

zat vandaag te denken om iets te maken dat de knipperlichten uit gingen als de motor meer toeren ging maken.
 
dus het is er wel.

zat vandaag te denken om iets te maken dat de knipperlichten uit gingen als de motor meer toeren ging maken.

De nieuwe Goldwing heeft zoiets. Of het systeem reageert op de hellingshoek, of zo. In ieder geval gingen de richtingaanwijzers iedere keer vanzelf uit na een bocht...
 
Ik gebruik altijd me richting aanwijzers, maar het wil wel eens gebeuren dat ik ze vergeet uit te doen.

Nu heb ik nog een oud type motor, dus bezit ik nog niet het systeem dat hij na een bepaalde ntijd uit gaat.

Nu is mijn vraag; zijn deze los verkrijgbaar en zoja makkelijk en in te bouwen :?

In duitsland zijn die uitschakelregelingen verboden. Dus worden ze hier ook niet gevoerd. Europesche typegoedkeuring, weet je wel.
Ik heb een piepertje gemonteert. Dat maakt een klereherrie, zodat je de knipperlichten nooit meer vergeet. Voor een euro of 11 te koop bij Hein Gericke. OOk Louis levert ze, maar dan moet je eeuwen wachten totdat je je bestelling krijgt, als je um al krijgt. Betere bij HG kopen dus. Het monteren is makkelijk. Ik heb 2 linker handen en het is mij gelukt.

CU

DooV
 
Op zondag 28 juli 2002 20:18 schreef doov het volgende:In duitsland zijn die uitschakelregelingen verboden. Dus worden ze hier ook niet gevoerd. Europesche typegoedkeuring, weet je wel.

CU

DooV
En elke BMW heeft die optie standaard :? :? :? :?
 
komt toch niet zo vaak voor? of kijken jullie nooit op je dashbordje...
 
zijn er motoren die dat standaard hebben?


knippers eraf slopen en pootje uitsteken... ;)
alle nieuwe bmw motoren hebben dit.
of ze gaan na 200 meter automatisch uit of ze knipperen iets van 15 sec.
 
Op zondag 28 juli 2002 13:21 schreef Flame het volgende:
Nu heb ik nog een oud type motor, dus bezit ik nog niet het systeem dat hij na een bepaalde tijd uit gaat.
Ik heb een nieuwere type motor en daar zit het ook niet op.

Ik vergeet het heel soms.
Je moet jezelf gewoon aan leren om het ff te controleren.
 
En elke BMW heeft die optie standaard :? :? :? :?


Oh ja. Toch heb ik die uitleg eens in een motorblad gelezen. Ik weet niet meer welke, want ik lees er zo veel. Het was in ieder geval de redactionele reactie op een ingezonden brief. Als ik lieg, lieg ik in commissie.

CU\
DooV
 
Terug
Bovenaan Onderaan