TimmyV

TimmyV

Rookie
11 sep 2009
9
0
Tilburg
Ha heren en dames.

Ik ben Tim, 19 jaar oud en woonachtig in Tilburg.
Ben aan het werk als uitzendkracht, dus lekker wat geld verdienen.
Ben een klein half jaar in het bezit van rijbewijs B en natuurlijk kan een A-rijbewijs ook niet uitblijven. Helaas wacht ik daar wel mee tot ik 21 ben. Ik ben nu een half jaar 19, en anders kan ik pas op mijn 21,5 jaar >35kw rijden (tenzij ik opnieuw examen zou doen).

Naja. Heb nu geen geld (heb een auto, huis, dus wel behoorlijk wat kosten).
Maar... ik kan, mits er geen grote onverwachte kostenposten komen die hoog uitvallen, op mijn 21e wel lessen en een leuke motor kopen.
Vanaf gisteren elke maand 250 euro opzij leggen, levert over anderhalf jaar (dan begin ik met lessen) toch een leuk bedrag op voor over 2 jaar (als ik het rijbewijs dus hoop te hebben).

Interesse gaat uit naar sport/toursport/supersport. Denk dat ik ga beginnen op een CBR600.
Heb twee jaar Honda brommers gereden. Een halfjaar op een verbouwde (verhoogde) Honda MT5 en anderhalf jaar op een Honda NSR. Voorkeur ligt dus bij Honda, alhoewel ik moet zeggen dat de R6 er ook wel blits uitziet.

Dus ja. Ik ga nu anderhalf jaar á twee jaar lummelen op dit forum alvorens ik mijn A-rijbewijs en een motor ga halen.

Anyway, groetjes uit Tilburg!
 
:W Tim
full
Suc6
met je Atje :] Als je de icoon wilt of resizen, even hier vragen 8-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan