tineke weer.........

Jaro

MF veteraan
23 jun 2001
2.322
2
Almere
volg http://nu.nl/document?n=39802 (dit) linkje fffff. Ze heeft weer grootste plannen....

Heftige reacties????? :r
 
in belgie van hetzelfde ;( ,maar ja, sommigen hebben ook niets beters te doen en gaan dan maar in de politiek om anderen hun wil op te leggen (zal thuis niet gaan zeker }) ).
 
img

"Lachuh zeg! Somebody please stop me! Over tien jaar alleen nog autopeds op de snelweg! Hahaha, en ze trappen er allemaal in!" :r


 
Tja, dat wijf denkt ook niet na he..... als iedereen langzamer moet rijden,wat krijg je dan ? JUIST langere spitstijden. De oplossing is gewoon om 3 baanswegen overal aan te leggen en ervoor te zorgen dat niet elke kutkip z'n auto gebruikt om een pakje peuken te halen om de hoek.

Naja alle burgers pikken het dusseh..... laat maar lekker komen weet je.. we hebben zelf voor dat kutwijf gekozen. Ik verkoop m'n auto en m'n motor en ik koop wel een brommertje.
 
OH NEEEEEEEE!!
Is ze soms vergeten wat een chaos het was op de toevoerwegen ? Allemaal omdat die gasten niet goed de Ring op konden. Wat een simpele ziel is dat zeg.
 
Hahahahahahaha LOL dat wijf wordt met de dag gekker... Ze zijn haar vergeten te ruimen de gekke koe dat ze is....
 
Hahahahahahaha LOL dat wijf wordt met de dag gekker... Ze zijn haar vergeten te ruimen de gekke koe dat ze is....

Haha, wat leuk. Die moeten ze inderdaad ruimen, in het kader van MKZ, gekke koeien of varkenspest... Het maakt mij niet uit! Wegwezen, ze is krankzinnig, man!!! :( Echt niet goed bij haar / het hoofd.

Ik rij *GVD* regelmatig bij Vianen over die klote snelweg, de A27. Hier hetzelfde in de spits. Laatst weer geflitst, hopenlijk komt ie niet, reden meer auto's bij. Ik heb trouwens geen idee hoe hard ik reed, ik ging gewoon met het verkeer mee. En 70? Dat is echt niet normaal...
 
Hehehe, ik zie't al gebeuren..
Hier lag ooit de A10.. vroeger bekend als snelweg.
eheh, echt wel krankjorum dat mens
 
Van NU.nl

Een meerderheid in de Tweede Kamer ziet weing in het voorstel van minister Netelenbos. VVD\\\'er Hofstra kan zich nauwelijks voorstellen dat de minister dit serieus meent. Het strookt niet met het regeerakkoord. \\\"Als je daar waar files staan, zeventig mag rijden, sta je tenminste niet stil\\\", zo grapt hij.

Maw. Volgende keer allemaal VVD stemmen :P

Jongens, blaffende honden bijten niet (rekeningrijden? waar?) maar worden wel gestraft op den duur })
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad gewoon stemmen op een partij die wel beseft dat je harder kan dan 50 met een motorvoertuig, dan je niet van elke bebouwde kom een woonerf moet maken, dat drempels hun werk niet doen etc...

O ja, al die partijen die het milieu propageren: Remmen en optrekken is een stuk verwoestender voor het milieu als constant doorrijden. Dus als je voor het milieu bent zorg dan dat die drempels en andere obstakels verdwijnen.
 
Kan je een leuke boete oplopen...

Net zoals voor ombuigen, of een britse plaat (reflecteert niet) monteren.

Weet alleen niet wat de boete is.

We hebben gelukkig maar één nummerplaat (scheelt hopelijk 50% van de pakkans, laatst nog van voren geflitst, politie lag te pitten in de auto (zie je goed met zo\'n flits) dus waarschijnlijk heben ze niet de nummerplaat genoteerd).

Niet te hopen dat bitch Tineke op het onzalige idee komt dat motoren ook een plaat van voren moeten hebben...
 
Iemand het nieuws op tv nog gezien. Tijdens het interview met Neteletrut waren er een paar vrachtwagens die toeterde. Zegt die verslaggever: \"U bent nogal populair in die sector he\" (ofzo iets, in die richting) begint ze helemaal te glunderen en zegt ze ook nog ja ook. |( . Wat een ......
 
Zal na de volgende verkiezingen ook wel weggepromoveerd zijn naar het Europarlement (zoals al die andere typetjes), kan ze daar met onzinnige zaken een topsalaris bij elkaar graaien.

Pas maar op: in heel Europa drempels op de snelwegen of zo...
 
Laat in godsnaam de volgende minister van Verkeer en Waterstaat een man zijn. En dan het liefst een notoire hardrijder ;)

Jos Verstappen for President :}
 
Om zo\'n Gatsopaal nog eens nuttig te gebruiken:
Mooi stevig stuk touw met een lus erin eraan hangen en dan schop ik de stoel wel onder haar weg. :r
 
Laat in godsnaam de volgende minister van Verkeer en Waterstaat een man zijn. En dan het liefst een notoire hardrijder ;)

Jos Verstappen for President :}

Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar we zijn inderdaad weer eens aan een man toe.

En dan niet de voorzitter van 3VO of een ex-minister van milieu graag!
 
He, Merel, kan het zijn dat ik je vandaag zag rijden in Helmond? Ik zat lekker op \'t terras een biertje te nuttigen (en voertuigen te bekijken :P ) toen ik opeens een rode blackbird langs zag komen. Dus ik meteen kwijlen en naar m\'n vrienden schreeuwen:\"KIJKIJKIJKIJKIJK!!!\", toen viel het me pas op dat de persoon een bevestiging voor koffers had achterop, een roodwitblauw(?) achtig leren pak, en 2 waarschijnlijk carbon dempers. Vooral dat pak deed me toch wel aan jou denken.

Het was op de Kanaaldijk bij Boscotondo btw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan