Tip van Jip -> colletje tegen wespen

Ik zit m'n helm altijd andersom op, ok... het is in het begin wat raar, maar er komt geen vlieg/bij/wesp/libelle/kanarie/meeuw/mus etc etc etc binnen


:+


Oh ja, en vergeet niet je TomTom Audio aan te zetten *O* *O* *O*
 
Ik zit m'n helm altijd andersom op, ok... het is in het begin wat raar, maar er komt geen vlieg/bij/wesp/libelle/kanarie/meeuw/mus etc etc etc binnen


:+


Oh ja, en vergeet niet je TomTom Audio aan te zetten *O* *O* *O*

*gaat even heel plat van't lachen*


Ot: Op de motor nog niet gehad. Wel eens bij het fietsen, en toen zat er een vriendin achterop. Blijkbaar ben ik redelijk wild op zo'n momenten. :9
 
Ik ben ook vorig jaar gestoken door een bij (in dit geval), tussen m'n borsten. _O-
Was vast een mannetjesbij :P


Maar sindsdien ga ik ook niet zonder m'n buff op de motor weg :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op de motorfiets altijd een colletje om ongeacht de temperatuur; al is 't maar om te voorkomen dat zo'n takkebeest naar binnen vliegt. Moest trouwens wel lachen om sommige verhalen hier en moest weer denken aan dat verhaaltje over 'the squirrel of death' .....

Voor diegene die dat hilarische verhaal nog niet kennen: Aaron Barker
 
Ik heb op de motorfiets altijd een colletje om ongeacht de temperatuur; al is 't maar om te voorkomen dat zo'n takkebeest naar binnen vliegt. Moest trouwens wel lachen om sommige verhalen hier en moest weer denken aan dat verhaaltje over 'the squirrel of death' .....

Voor diegene die dat hilarische verhaal nog niet kennen: Aaron Barker
_O- fantastisch
 
Terug
Bovenaan Onderaan