tip voor de mensen met onverzekerde schade

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.325
5.681
Bij de texaco op de A12 tussen Utrecht en Bunnik ligt een hele grote plas diesel na de vrachtwagen pomp O-)
 
Neh laat maar, meestal gaan die soort dingen goed fout bij mij en kan ik straks nooit meer rijden. ;)
 
En dan de pomphouder naaien... kan je misschien wel smartegeld eisen...

Althans dit is particulier terrein, dus pomphouder lijkt me aansprakelijk.
 
En dan de pomphouder naaien... kan je misschien wel smartegeld eisen...

Althans dit is particulier terrein, dus pomphouder lijkt me aansprakelijk.

Dan zegt die pomphouder toch gewoon:" vanmorgen reed hier ene ex-zot rond, die gooide zunne oliekan hier om" Ik heb z'n kenteken genoteerd. :)
 
je kan toch ook gewoon zeggen dat je daar op je bek bent gegaan...
:?

Als ik op mijn bek ga hoor je dat wel. Ik maakte alleen een SM achtige drift met de Afrika Twin en ben terug gereden om het aan de pomphouder te melden. De vriendelijke man zei dat hij nu geen tijd had om het op te ruimen of af te zetten, waarna ik hem (texaco eigenlijk) verantwoordelijk stelde als er een motorrijder onderuit zou gaan. Dus..... de benzine is toch al zo duur
 
Erg hoog fok-forum gehalte.

Die zot komt met een goede tip, gaan ze hem afzeiken :X

Heeft iemand rijkswaterstaat wel eens gebeld als er een diesel spoor is? Nee Gorilazz dat doen wij nooit, wij lopen alleen te fokken op een forum..... :X
 
Erg hoog fok-forum gehalte.

Die zot komt met een goede tip, gaan ze hem afzeiken :X

Heeft iemand rijkswaterstaat wel eens gebeld als er een diesel spoor is? Nee Gorilazz dat doen wij nooit, wij lopen alleen te fokken op een forum..... :X

Ach, mensen die wat aan de tip hebben zullen hier echt niet gaan bedanken denk ik maar.
 
Erg hoog fok-forum gehalte.

Die zot komt met een goede tip, gaan ze hem afzeiken :X

Heeft iemand rijkswaterstaat wel eens gebeld als er een diesel spoor is? Nee Gorilazz dat doen wij nooit, wij lopen alleen te fokken op een forum..... :X
mee eens

maar eh is er een meldnummer wat je direct kan bellen???
 
*Heeft een keer 112 gebeld voor een olie of benzine spoor (Ben niet gaan proeven). Die waren daar niet zo blij mee. Maar het werd wel mooi opgeruimd. Lag in een lange rechter neergaande bocht op de rechterbaan met aan de linkerkant bomen.*

112 hoort niet, maar werkt wel. Maar er is vast een ander nummer voor.
 
Gewoon je grootste vrienden bellen, (DE POLITIE IS JE BESTE VRIEND), moge zij de troep opruimen of een één of ander team inschakelen. Ik vind dat allemaal wel triest, van die mensen die denken "oh, laat die olie/benzine/diesel maar ligge, heeft toch niemand last van, de auto rijdt er wel overheen".
Gewoon opruimen die zooi, of ff een waarschuwingbordje neerzetten, is toch nie zo moeilijk.

cya
smitjr
 
Dat doet de politie niet, dat mag de brandweer dus mooi doen!

Politie doet hier idd geen flikker aan...het is zelfs zo dat als wij een spoor willen opruimen op de snelweg (afrit ozd) het niet mag omdat ze anders de boel tijdelijk deels (1 rijstrook) af moeten zetten...stagneert de doorstroming).

Brandweer heeft er overigens geen moeite mee iets op de ruimen...ben wel eens 8 uur lang (!) vanaf 4 uur 's ochtends bezig geweest een dieselspoor op te ruimen van een lekkende vrachtwagen (reed door terwijl de bestuurder het wist...heeft dan ook een gepeperde rekening ontvangen).
 
En dan gaat volgend jaar de verzekeringspremie weer omhoog
Nee, juist niet. Texaco, of zijn aansprakelijkheids verzekering, mag schuiven. Net (24 uur later dus) er ff langs gereden om te kijken of het weg was. NIET DUS. Nog steeds spekglad. Ik weer naar binnen en een gesprekje gehad met de bedrijfsleider. Hij zou er een waarschuwingsbordje bij zetten.
 
Kan je beter de bike van een rijdende aanhanger duwen en dan pas olie er neer gooien.
wel ff je pak achter de auto laten slepen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan