Tip voor leuk motorhotel omgeving Dinant?

TheRider

Rookie
7 sep 2010
2
0
Dag beste mensen,
Heeft iemand goede ervaringen met een motorhotelletje in de buurt van Dinant? Wij gaan er binnenkort heen, maar zoeken nog een gezellige plek om te overnachten!
Dank alvast,
Maurice
 
In Belgie?
Redelijk in de buurt zit deze: verbon.com
Wij zaten met regen op de camping. Wat dus echt kut was. Maar misschien is het hotel beter?
Mensen waren in iedergeval aardig en je kunt er mooi rijden :) Niet in Dinant dus maar in Anhee. Ligt er redelijk vlakbij.
 
:^
Dat valleitje van de Molignéé is trouwens een van de leukere motorweggetjes ... Van de Maas tot net voor het circuit van Mettet: 20km draaien en keren.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de tip Motorbunny en Wullebolle. Ik heb inmiddels gevraagd of ze nog wat kamers overhebben!
 
Zaterdag begon goed, wel wat fris maar droog en 't zonnetje kwam door, toen zijn we vanuit hier richting Geel gereden, daar de snelweg op gegaan naar Luik.

Beetje door luik gecrossed en toen binnendoor naar Esneux, Hamoir en via Ciney naar Hotel Ibis in Dinant. Voor de rest was 't aantal km's wat voor maar voor 290 km draai ik me hand niet meer om. was echt geweldig rijden en lekker zonnetje erbij, super!

's Avonds daar lekker nog wat gedronken ( lees: weggekapt) en daarna heerlijk geslapen. Was echt een super hotel met heel erg lekker ontbijtbuffet (was wel 13 Euris p.p.) en het sanitair was allemaal netjes.

In totaal waren we 50,50 euro p.p.p.n. kwijt voor een 2 persoons kamer, vriendelijk personeel, die NEDERLANDS praatten! en 't is best gezellig ingericht.

Kortom: :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan