Tipje: gratis check

Tuckson

Kawasaki VN900 Custom Special
5 okt 2004
2.227
80
Woudenberg
Hai,

Vanochtend gebruik gemaakt van een gratis check actie van Honda Apeldoorn. Gelukkig maar, want hieruit kwam o.a. een kaduuk voorwiellager tevoorschijn. De MF-techneuten haddden dat waarschijnlijk allang zelf gevonden, maar mensjes als ik dus niet.

Het rijdt weer een stuk prettiger.

Dus tip voor de niet-techneuten onder ons: Honda Apeldoorn biedt tot eind april aan je motor gratis te checken op een aantal punten. Denk hierbij aan basale dingen als banden, vering, olie, lagers, ketting, balhoofd. Afspraak niet nodig, dus je kunt zo binnenlopen.

edit:
www.moremotors.nl
 
Laatst bewerkt:
Met zulke acties zoeken ze meestal ''te'' goed ;)

Nou, hij heeft die lager eruit gehaald en me zelf laten voelen, en die was toch echt naar z'n grootje. En op mijn vraag of het al tijd was om mijn banden te laten vernieuwen of dat er iets aan de vering gedaan moest worden, antwoordde hij dat het natuurlijk allemaal beter, strakker en sneller kon, maar dat als ik "normaal"reed, het niet nodig was er nu al wat aan te doen.

klonk me dus niet als uitzuigers in de oren.
 
Ga ook even langs.

Als er wat mis is met m'n motor zou ik het moeten kunnen verhalen op de motorzaak waar ik haar gekocht heb.

Heb namelijk nog een maand of vijf garantie :P
 
Elke goede motorzaak doet dat altijd zonder afspraak gratis voor je.

Ze zouden wel vreselijk dom zijn als ze dat niet deden.
 
Nou, hij heeft die lager eruit gehaald en me zelf laten voelen, en die was toch echt naar z'n grootje. En op mijn vraag of het al tijd was om mijn banden te laten vernieuwen of dat er iets aan de vering gedaan moest worden, antwoordde hij dat het natuurlijk allemaal beter, strakker en sneller kon, maar dat als ik "normaal"reed, het niet nodig was er nu al wat aan te doen.

klonk me dus niet als uitzuigers in de oren.


Als ik er een nieuw lager uithaal kan ik je hem ook kapot laten voelen.
Maar net hoe je hem er uit mept. Verder ben ik blij voor je hoor mens.
 
Elke goede motorzaak doet dat altijd zonder afspraak gratis voor je.

Ze zouden wel vreselijk dom zijn als ze dat niet deden.

Als een motorzaak de motor van iedere passant, gratis helemaal na moet gaan kijken, gaan ze snel failliet.
 
vorige week gebruik van gemaakt. was maar goed ook, Remblokjes bleken hard aan vervanging toe te zijn :)
En de beschuldiging dat motor apeldoorn te goed zou zoeken of express dingen vervangen is gelul.
ze hadden bij mij vorig jaar geconstateerd dat een remschijf beetje krom is, waarop mijn reactie was dat ze die dan maar moesten vervangen.
Toen kreeg ik de vraag terug of ik dat wel echt wou. Zij waren van mening dat ik daar nog best mee door kon rijden. En idd, gaat prima :)
 
Laatst bewerkt:
Zelfs bij een bandenwissel bij een goede bandenspeciaalzaak kijken en luisteren ze even of je wiellagers goed zijn. Doen ze gratis, ze hebben ze niet eens te koop voor je.
 
Iedere klant mag bij mij op elk tijdstip binnenlopen voor een gratis check.
Of zou ik bij een van die domme zaken horen waar Zot ooit heeft gewerkt? :X
En een lager van 10 Euro express stukmeppen...Dat soort praktijken geloof ik dus echt niet in.
 
Mij zien ze daar niet meer ...

die hebben echt alleen maar verstand van ultra modrene motoren..

was daar een keer voor een helm, vonden ze m'n motor niet mooi lopen
(heeft ie nog nooit gedaan)
zouden ze hem wel effe snel afstellen....

resultaat.. gat in m'n zuiger gebrand op de weg naar huis...

kom d'r alleen nog maar voor de koffie... da's het enige wat daar goed is
 
Terug
Bovenaan Onderaan