Tips aankopen NC700X

Rachelle_678

Rookie
4 nov 2017
3
0
Utrecht
Dag,

Afgelopen week heb ik het motorexamen gehaald en volgende week mag ik mijn rijbewijs ophalen! Om het plaatje compleet te maken ben ik nu op zoek naar een goede motor waar ik ervaring op kan op doen en welke ik kan gebruiken als woon-studie verkeer.

Mijn oog is gevallen op de NC700X van Honda. Het liefst eigenlijk de NC750X maar het prijsverschil is helaas te groot nu nog. Ik vind het uiterlijk van de NC700X erg prettig en ik word ook erg blij van het idee dat hij erg zuinig is en dat het een goede motor lijkt voor een beginner.

Ik heb een mooie NC700X gevonden die ik zou willen kopen en dan invoeren vanuit België. Mijn vraag is of jullie mij kunnen helpen met waar ik op moet letten bij de testrit met deze motor en bij het contact met de verkoper. Voornamelijk informatie over waar op te letten bij deze specifieke motor is welkom!
 
Gefeliciteerd! Veel veilige kilometers gewenst..
Als ik jou was zou ik hier beginnen, daar zal vast info staan over waar je op moet letten. Misschien is het verstandig dit draadje daar even te linken.....
 
Bedankt alvast voor de reacties, ik zal het even delen op het andere draadje!

Die in Utrecht heeft inderdaad ook een aardig prijsje, scheelt alleen al wel snel €1000 met een andere die ik heb gevonden, inclusief importeerkosten.

In hoeverre is de kilometerstand nog relevant om op te letten bij deze motor? Die in Utrecht heeft namelijk een kmstand van 70.000 waar veel anderen die ik kan vinden onder de 20.000 zitten.
 
Bedankt alvast voor de reacties, ik zal het even delen op het andere draadje!

Die in Utrecht heeft inderdaad ook een aardig prijsje, scheelt alleen al wel snel €1000 met een andere die ik heb gevonden, inclusief importeerkosten.

In hoeverre is de kilometerstand nog relevant om op te letten bij deze motor? Die in Utrecht heeft namelijk een kmstand van 70.000 waar veel anderen die ik kan vinden onder de 20.000 zitten.


Avond Rachele. hier nog een gevonden. Met dit type motor gaat je zeker geen spijt krijgen.
Qua handeling. Zwaarte gewicht erg laag. opbergruimte. Suc6. Groet.
https://www.marktplaats.nl/a/motore...d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=10
 
Terug
Bovenaan Onderaan