[Tips?] Damesjas textiel gezocht

Ben ook even het topic aan het volgen (moet toch ook mijn vriendin relatief veilig kunnen vervoeren). Zijn mooie jasjes dat! wat voor prijsje zit daaraan?

~[edit Nijlpaard: Waarschuwing van Spider was duidelijk genoeg dunkt me]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou weten we het wel; met je ultra lage prijzen

*********************************SPAMMERT*******************************
 
Ik heb ook een jas van Rev'it met een dubbele rits, is echt IDEAAL!
Lekker warm ook :) en dat is voor ons kleumers best belangrijk.

Mijn jas was geloof ik iets van 200 euro.. durf het niet meer zo goed te zeggen.. *mama betaalde* gelukkig :P

Maar goed, het is een fijne warme jas en de binnenvoering is er makkelijk in en uit te ritsen.
En de jas zit ook lekker voor de dames met boezem en huepen :)

En ook lekker makkelijk aan je broek (van Rev'it ook vast te ritsen :) )

En de mouwen die je lekker strak dicht kunt ritsen, komt geen kouw meer binnen..

Nou ja, genoeg voordelen voor Rev'it toch :)

succes en veel plezier op de beurs!
heb je ook een type-naam? :?
 
Mijn vriendin heeft hier eentje gekocht
http://www.richa.be/nl/indexbe.htm

klik op textiel jassen en dan het is de Carmen jas.
Ze hebben meerde vrouwen jassen in hun boek, maar ze staan helaas niet allemaal op de site.

S6
 
heb je ook een type-naam? :?

Wist het even niet meer uit mn hoofd..

[me="Kir"]rent even naar beneden..[/me]

Ik heb ook de Angel, met bijpassende boek.
FJT067.jpg


Deze dus, maar een maatje groter ;)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag terug naar Termaat geweest en daar helaas de jas uitverkocht 'gevonden' -O- Maar! Ze hebben hem voor me besteld, en ik kan hem deze week nog ophalen als het meezit! Dat is erg fijn!

De zwart-rode hing er nog wel, maar vond de zwarte me mooie staan, dus moet nog héél even geduld hebben.. het moet maar.. -O- ;)

Dus nog 2 daagjes met de oude IXS naar 't werk, en daarna met de nieuwe :]

X55006-003.jpg

deze dus :) ! Wel het dames model dan, en hier staat de afneembare geintegreerde col niet bij op, maar die zit er dus ook nog bij!
 
Laatst bewerkt:
Mooi! :) Das inderdaad wel lekker, een col. Ik heb een losse, want dat miste ik dus op mijn jas.
 
Helaas te laat voor de motorbeurs maar ik heb zelf een jas van Probiker en deze bevalt me erg goed. Het is de probiker monaco lady, ook is er een bijpassende broek.

* oeps zie nu pas dat je er al 1 hebt * :z
 
Laatst bewerkt:
Nou, het heeft wat voeten in de aarde hoor! Jeetje!

De jas was dus verkocht -O- en na eerst een verkeerde maat (heren L) te hebben besteld, zijn we nu twee weken later, en blijkt hij in zwart niet meer leverbaar te zijn tot aan week 20 -O-
maarja.. wil mijn jas toch wel zo snel mogelijk hebben nu, eigenlijk..

Máár.. ze hebben nog wel een Dames L jas (zwart met grijs) weten te vinden, en deze direct besteld 8-) dus zodra deze binnen is ga ik die halen.. misschien iets verstandiger ook nog wel, aangezien anders zowel de motor, de broek, de laarzen én de helm effen-zwart zijn :')

Hulde voor Termaat, niet hun schuld dat 't kreng niet meer leverbaar is, maar ze doen er wel alles aan om je toch met een goed gevoel naar huis te laten gaan uiteindelijk! *O*
Kreeg zelfs zaterdag een leen-jas aangeboden totdat de nieuwe er wél was.. maargoed.. ik heb nog een goede jas, dus wat dat betreft was 't niet nodig, maar tóch vond ik 't zeer cool!

Nu nog even afwachten dus :)
 
Hoi,

Ik heb een zwarte dames jas (met wat grijs), kort model, van Segura. Heb er al in de vrieskou mee gereden en hij was nog steeds lekker warm!! Er zit een enkele rits in aan de voorkant, maar de voering kan er apart uitgeritst worden. Dus als het warmer word kan er weer een laagje uit :P
Ik zelf heb maatje T1 (kleinste maat) maar ik ben ook erg klein (1.64). Ik heb 180 euro voor deze jas betaald en rij er nu sinds december mee (zelf en achterop) en ben er nog steeds erg over te spreken.
Maar hopelijk is de jas van je keuze snel binnen en heb je deze info niet meer nodig *D
 
Laatst bewerkt:
Ik voel me o zo heppie,
Zo heppie deze dag
en als je vraagt wat heppie
als ik soms vragen mag
dan zeg ik hoe wat heppik aan die vraag heppie nooit wat heppiee
dat ik hep vandaag


HEPPIE!
 
kun je het je voorstellen? Heppie in MIJN huiskamer? :+
 
ik heb 'm *O*

[http://www.faithy.nl/images/ixs-voor.jpg (afbeelding)]

en

[http://www.faithy.nl/images/ixs-achter.jpg (afbeelding)]

:}
Ik zie duvel :9~

En is dat een ouderwetse nintendo gun??? *O* Ik wordt spontaan verliefd :$

Edit: leuke jas trouwens
 
Laatst bewerkt:
ja, dat is een Nintendo Entertainment System :9 ofwel een NES, mét Duckhunt *O*

en dank! *D ga hem vanmiddag 'eindelijk' uitproberen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan