tips en advies gevraagd om achterbrug op te knappe

Corona-Shorty

Die hard MF'er
9 mei 2003
729
0
Anna Paulowna
Helluuppp :o ....heb ff een paar vraagies aan de mensen die er verstand van hebben.

Vandaag heb ik op mijn werk mijn motor lekker ff schoongemaakt 8-) , maar naar mijn verbazing bleek na het poetsen dat mijn achterbrug er niet meer uitziet '( '(
Dit is dus gekomen door waarschijnlijk een bijtend middel.

ik dus nu met een ontzettend lelijke achterbrug :( met allmaal witte vlekken.
Nu wil ik graag weten of er meer mensen dit hebben meegemaakt en wat je er aan hebt gedaan om het weg te krijgen. Want die lelijke vlekken moeten er gewoon weer uit, en ik wil mijn achterbrug gewoon weer in orginele staat hebben :)

ow ja..en poetsen heb ik al gedaan...maar dat werkt niet. B|

Het is btw een gsxr 600 uit 2001.

hallo, dat heb ik met mijn TLR OOK gehad, ik heb het er nooit uitgekregen en heb er met veel produkten opgezeten... ik denk dat polieren de enige oplossing is of mss weet iemand anders nog een oplossing, die plekken zitten in je vernis van je achterbrug, of daar een wondermiddel voor is weet ik niet.

Ik heb me dan maar een andere motor gekocht, maar dit zal geen optie zijn hé :) :)

hallo, dat heb ik met mijn TLR OOK gehad, ik heb het er nooit uitgekregen en heb er met veel produkten opgezeten... ik denk dat polieren de enige oplossing is of mss weet iemand anders nog een oplossing, die plekken zitten in je vernis van je achterbrug, of daar een wondermiddel voor is weet ik niet.

Ik heb me dan maar een andere motor gekocht, maar dit zal geen optie zijn hé :) :)

Een andere motor kopen is idd geen optie :X

Maar zit er alleen een blanke laklaag op het alu van je achterbrug??
Want dan is het niet echt een probleem...dan kan ik de blankelak verwijderen en een nieuwe laag spuiten

Foto is btw onderweg

foto's:

suzuki-gsxr600-01-bikepics-156770.jpg

suzuki-gsxr600-01-bikepics-156775.jpg

suzuki-gsxr600-01-bikepics-156777.jpg

Het is aan beide kanten van de achterbrug.

Heb zelf daar ook last van gehad. Wel in mindere maten dat wel..

Heb het zelf aardig weg kunnen krijgen met Belgrom Alu en S100.. Vooral de Belgrom was de oplossing!!

Succes iig.. Anders kan je altijd nog je achterbrug polijsten *D

Mooie wheely trouwens })

----------------------

Bij motoport hebben ze Belgom Alu,

is een middel dat het lichtelijk polijst, (net alsof je het gepolijst hebt, maar dan ietsje minder glimmend) maarja dan moet je je hele achterbrug weer doen.

ik heb aluminium velgen en die zien er nu chroom uit, maar het blijft niet lang glimmend (wordt weer aluminium kleur), dus het moet vaak gedaan worden

ik denk dat je beter bij motoport kan vragen wat ze ervoor hebben??

succes

Laatst bewerkt:
Mooie wheely trouwens })

----------------------

Bij motoport hebben ze Belgom Alu,

is een middel dat het lichtelijk polijst, (net alsof je het gepolijst hebt, maar dan ietsje minder glimmend) maarja dan moet je je hele achterbrug weer doen.

ik heb aluminium velgen en die zien er nu chroom uit, maar het blijft niet lang glimmend (wordt weer aluminium kleur), dus het moet vaak gedaan worden

ik denk dat je beter bij motoport kan vragen wat ze ervoor hebben??

succes

Bedankt voor de tip....alleen het moet juist niet chroom worden :X
Heb zelf al op mijn werk (spuiterij ;) ) geprobeerd om me de poetsschijf het weg te poetsen...helaas zonder resultaat ;(

Terug
Bovenaan Onderaan