tips gevraagd om mijn fazer te pimpen

Murdock28

Rookie
6 mei 2012
12
0
Midden van het land
Ik rij op een grijze Fazer 600, bouwjaar 2005 en heb schade omdat ik omgevallen ben. Nu wil ik hem niet alleen laten repareren, maar ook een beetje op laten pimpen. Heeft iemand suggeties? Ik kan hem over laten spuiten in een andere kleur (wit??), ik ben eigenlijk ook op zoek naar een beter windscherm zodat ik op de snelweg wat lekkerder kan rijden, mooie spiegels?? zadel?? Andere handvatten of voetsteunen?? Ander stuur?? Ik ben benieuwd naar wat ideeen van anderen.
 
-je kan andere dempers voor je stuur uiteinden kopen ( moeten ongeveer net zo zwaar of zwaarder zijn anders trilt je stuur meer)
-zadel kan je vervangen met zo'n gel gevulde zadel
-val blokjes op de zijkant indien je nogeens valt:P
-verder kan je andere uitlaat steppies laten powdercoaten
-je kan pazzo koppeling en rem hendels erop zetten.
-ze hebben ook van die metalen remvloeistof houders.

zelf ben ik meer van de praktische speeltjes dus heb ik een RAM mount in me balhoofd gezet voor me telefoon. lekker filmen + navigatie

spiegels die iets meer naar buiten staan zodat je niet je eleboog steeds ziet maar meer van de weg.
kunnen ook met ingebouwde knipperlicht als je dit wilt.

anders moet je eens kijken op de site van motozoom staat genoeg styling spullen op
 
xzibit-yo-i-heard.jpg


6a7b7b1b-bd0f-4394-9e46-242b2b7bcc4b.gif
 
als je hem net zo wil pimpen als de gemiddelde gepimpte auto. vraag dan gewoon aan een trucker of hij zijn vrachtwagen er 10x overheen rijd :Y
 
Ik rij op een grijze Fazer 600, bouwjaar 2005 en heb schade omdat ik omgevallen ben. Nu wil ik hem niet alleen laten repareren, maar ook een beetje op laten pimpen. Heeft iemand suggeties? Ik kan hem over laten spuiten in een andere kleur (wit??), ik ben eigenlijk ook op zoek naar een beter windscherm zodat ik op de snelweg wat lekkerder kan rijden, mooie spiegels?? zadel?? Andere handvatten of voetsteunen?? Ander stuur?? Ik ben benieuwd naar wat ideeen van anderen.

in kleur meegespoten velgen.
mooi ruitje.
knappe dempers.
zadel kan je zelf ontwerpen,er zitten ook op MF wel mensen die handig zijn met zadels.
hugger meespuiten
knappe knipperlichten
 
Je moet cbfrider hier op het forum even een pm/mail sturen. Hij heeft erg veel ervaring het pimpen van motoren.
 
Gewoon even langs de Halfords rijden en en 'Tuning' sticker kopen en deze op je tank plakken..

Of je motor even bij een garage in de bijlmer droppen en de achterbrug laten verlengen. Dat in combi met de tuning sticker is de bom!
 
Volgens mijn vriend had ik het woord "pimpen" niet moeten gebruiken in dit topic , maar ja, ik ben ook maar een onervaren motorrijdster. Leuk hoor alle reacties, ik denk dat ik hem maar roze laat spuiten, dan zullen jullie me allemaal herkennen als jullie me ergens zien rijden, maar dank voor de reacties, met de serieuze ga ik wel aan de gang. ;) ;)
 
Volgens mijn vriend had ik het woord "pimpen" niet moeten gebruiken in dit topic , maar ja, ik ben ook maar een onervaren motorrijdster. Leuk hoor alle reacties, ik denk dat ik hem maar roze laat spuiten, dan zullen jullie me allemaal herkennen als jullie me ergens zien rijden, maar dank voor de reacties, met de serieuze ga ik wel aan de gang. ;) ;)

fel roze met bloemetjes _O-
 
Matzwart spuiten zonder e.e.a. af te plakken. Verder niks aan doen. Vooral niet meer poetsen.....
 
Ik zou t zelf niet te opzichtig maken. Bellypan, rearhugger, pazzo hendeltjes, stuureindjes en dat werk kan nog wel. Als je te opzichtig spul gaat nemen dan komt dat een eventuele verkoop niet ten goede.

Er zijn trouwens ook van die mooie unitjes waar je knippers en je achterlicht in zitten. Is wel mooi, heb je geen losse lichtjes meer achter.
 
en niet te vergeten een mooi stuur (tomasseli, fatbar, renthal )
 
Volgens mijn vriend had ik het woord "pimpen" niet moeten gebruiken in dit topic , maar ja, ik ben ook maar een onervaren motorrijdster. Leuk hoor alle reacties, ik denk dat ik hem maar roze laat spuiten, dan zullen jullie me allemaal herkennen als jullie me ergens zien rijden, maar dank voor de reacties, met de serieuze ga ik wel aan de gang. ;) ;)

Ook ik rij een grijze Fazer, leuke fiets om mee te starten, succes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan