Tips gezocht voor het aanpassen van mijn achterwie

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Wie heeft er tips voor het maken van een enkelzijdige achterwiel ophanging op een R1... ( ennuh "leuke" opmerkingen als voor een trein zetten oid ........ LAAT MAAR !!! )

Zie plaatje

Blackisbest.jpg


Kvind de kleur verschrikkelijk, maar ik zou wel graag ook zo'n mooie enkelzijdige achterwiel ophanging op mijn brommertje willen....

Wat voor soort spullen heb ik hier allemaal voor nodig ?? Ehm ik kan zelf wel wat... Kheb op mijn FZR ook het nodige verbouwd... Zie http://www.bikepics.com/members/helldesker/ voor wat piccies van mijn verbouwingen en mijn twee motoren.
 

Je zou Nico Bakker, de frame bouwer eens kunnen bellen. Die zal je vast verder kunnen helpen.

 
persoonlijk vind ik dat het verherverbouwen van een r1 toch wel wat ver gaat, hij/zij is al mooi van zichzelf.
 
Tis volgens mij, mijn R1.... Dus als ik die wil verbouwen, dan is dat toch mijn goed recht :?

Ik wil graag tips over hoe dit te doen is... Kheb al eens een achterbrug, een voorvork en een uitlaat verbouwd ( op mijn FZR.) En als het niet al te veel moeite is ( relatief.) dan wil ik graag een enkelzijdige achterwiel ophanging op mijn R1.
 
8652,00 (www.gwk.nl)valt toch wel mee, komt er alleen nog wat btw en verzendkosten bij waarschijnlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan