tips om je supersport lekker open te gooien

Firedré

MF veteraan
24 jan 2003
5.678
0
Woerden
op een circuit vind ik vrij prijzig,
naar duitsland is net effe te ver.
kortom waar kun je in nederland nog lekker het gas helemaal
opendraaien?
 
Hoe harder je dat hier zegt, des te eerder staan ze daar ook geld te vangen...

Je hebt verder een aantal keer per jaar een legale streetrace in Drachten, daar mag je bloazen (wel betaald, maar benzine kost ook geld, alla!).
 
weet je waar? op de A tien tussen de kolenkit en afslag utrecht. Daar kun je hem echt lekker opengooien hoor..... gewoon doen. Veel plezier. :]
 
wat ik soms doe is heen en terug op snelweg .eerst heen goed kijken en dan terug ..geen pech hebben :)
 
Ben me ten volle van bewust dat het niet mag, maar doe het op de land-tong bij Rozenburg. (Noordzeeweg) 9 km doodlopend stuk weg, mooi asfalt, eerst heen, dan terug, zeker weten alles clear, en dan :] :] :] :]

en voor de rest op alle N, A en E-wegen waar het asvalt egaal is, hihi
 
Ben me ten volle van bewust dat het niet mag, maar doe het op de land-tong bij Rozenburg. (Noordzeeweg) 9 km doodlopend stuk weg, mooi asfalt, eerst heen, dan terug, zeker weten alles clear, en dan :] :] :] :]

en voor de rest op alle N, A en E-wegen waar het asvalt egaal is, hihi

Dat is het verlengde van de A15 toch richting de Maasvlakte? Daar zijn al verschillende rijders d'r rijbewijs en motor kwijt geraakt...
 
Nee, dus niet het verlengde van de A15, richting Maasvlakte, en dus ook nog nooit iemand ze rijbewijs of motor kwijtgeraakt. Is richting Noordzee (wel remmen op eind dus), heet ook de Noordzeeweg. Wij Rozenburgers (zo dat klinkt lekker zeg) noemen het de land-tong. En wat ik al zeg, dit is het safe-ste wat ik kan verzinnen om m eens in de zoveel tijd echt uit te laten, qua snelheid dan. Is aan de overkant van het water vanaf Hoek v Holland gezien. Echt heerlijk daar. Nog een mooie s-bocht op de helft ook, ter hoogte van de stormvloedkering.
 
Nee, dus niet het verlengde van de A15, richting Maasvlakte, en dus ook nog nooit iemand ze rijbewijs of motor kwijtgeraakt. Is richting Noordzee (wel remmen op eind dus), heet ook de Noordzeeweg. Wij Rozenburgers (zo dat klinkt lekker zeg) noemen het de land-tong. En wat ik al zeg, dit is het safe-ste wat ik kan verzinnen om m eens in de zoveel tijd echt uit te laten, qua snelheid dan. Is aan de overkant van het water vanaf Hoek v Holland gezien. Echt heerlijk daar. Nog een mooie s-bocht op de helft ook, ter hoogte van de stormvloedkering.

Oh, ok. })
 
Ik vind de landtong best gevaarlijk om daar 280 km/h te gaan.
Er zitten daar erg veel konijnen en zeker zomers zijn daar erg veel toeristen.
En ook is de weg daar erg smal voor zulke snelheden.

Ik gooi hem liever open aan de overkant van het water.
Vlaardingen, Maasluis daar heb ik nog nooit politie gezien.

Maar wat belangrijker is......zij mij gelukkig ook niet.... :+
 
Nee, dus niet het verlengde van de A15, richting Maasvlakte, en dus ook nog nooit iemand ze rijbewijs of motor kwijtgeraakt. Is richting Noordzee (wel remmen op eind dus), heet ook de Noordzeeweg. Wij Rozenburgers (zo dat klinkt lekker zeg) noemen het de land-tong. En wat ik al zeg, dit is het safe-ste wat ik kan verzinnen om m eens in de zoveel tijd echt uit te laten, qua snelheid dan. Is aan de overkant van het water vanaf Hoek v Holland gezien. Echt heerlijk daar. Nog een mooie s-bocht op de helft ook, ter hoogte van de stormvloedkering.
Maarre was dat stuk niet Eigen Terrein eigenlijk :?


en idd niet vergete te remmen op 3/4 want das een vrij scherp bochtje met 180 :+
 
Kijk wel uit op die weg. Vriend van me is daar een keer bijna ze rijbewijs kwijt geraakt. Ze stonden er te lazeren vanwegen de vele drag races daar. Hij kwam er toevallig langs met 180. Hij had ze dus niet zien staan, hij werdt bij de afrit voor de bocht aan de kant gezet, waarschijnlijk hebben ze hem daarvandaan ook vanvoren gelazerd. Na een omschrijving van de situatie is door de rechter een geldboete opgelecht van ik dacht iets van 1100 gulden.

Ik rijd er zelf ook in de zomermaanden iedere zaterdag ochtend 210 km/h. En heb zelf nog nooit iemand gezien. Zit bij de strandwacht op de Vlakte dus ben er daarom zo vaak.
 
Meestal een een mandagavond tussen 17.00 en 18.00 op de A16 bij Rotterdam. Lekker met 281 tussen de files door! })

Nah je kan bijna nergens meer safe een stukkie je fiets open gooien.
 
ga s'nacht maar rijden dan kan het nog makkelijk(ker)
verders kan je met een motor overal nog blaozen, natuurlijk geen 20 km aan een stuk , maar paar minuten toppen kan makkelijk.
en het mag best hoor (van mij dan ) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan