Tips om mijn motor te stallen?

Johanson

MF'er
3 mei 2007
77
0
Rotterdam
Mijn eerste motor van 13 jaar oud stalde ik altijd in de tuin onder een motor hoes
(ook in de winter)

maar nu heb ik een nieuwe en vind het toch zonde om deze ook onder een hoes ie stallen in de winter.

iemand een idee om iets te maken van hout
 
Mijn eerste motor van 13 jaar oud stalde ik altijd in de tuin onder een motor hoes
(ook in de winter)

maar nu heb ik een nieuwe en vind het toch zonde om deze ook onder een hoes ie stallen in de winter.

iemand een idee om iets te maken van hout
je zou een afdakje van hout kunnen maken bijvoorbeeld
 
eerst het stuurslot verkrachten en dan rennen met dat ding :+
 
Hahahaha is dat niet een beetje naar de bekende weg vragen??

"iemand een idee om iets te maken van hout?"


DUUUUH een schuurtje :P



Maar maak gewoon een houten frame, en spijker er een dekzeil langs. Zo heeft een vriend van mij het met z'n auto ook gedaan.
 
Laatst bewerkt:
met karton :Y

barn052709.jpg
 
Ik las tijdje terug van iemand die hem onder een markies had gezet. Vond het wel een slimme oplossing.
 
www.blokhutwereld.nl

Zelf de arnhem van 3x2 meter, kost nie veul(500 eurie's) en staat binnen een dag en ja....hij blijft lekker droog van binnen...
 
of evt bij je buurman of goede vriend inde schuurtegen een kleine vergoedingen of zo iets alles is beter als buiten onder een zeil

als datgeen optie is of dat je er niet prettig bij voel dan vind ik het van dat zonne scherm ding wel een supper stoer iedee droog (evt nog een extra hoes voor nog beter afscherming) en ik denk ook niet zo duur als een schuurtje (lees z,n houten hok) bouwen die altijd in de weg staat
en z,n zonnescherm klap je in de zomer gewoon in en klaar is kees
 
Terug
Bovenaan Onderaan