TIPS voor aanpassingen forum

12 sep 2005
36
0
Het is absoluut niet bedoeld om de forum makers aan te vallen maar volgens mij zou het forum wel wat aanpassingen kunnen gebruiken. Op het moment erger ik mij er namelijk aan dat echt alles maar in algemene motorpraat wordt geplaatst. Misschien dat een ander forum ontwerp kan helpen om dit tegen te gaan.

Een ideetje:
Techniek uit algemeen halen hiervoor een aparte sectie voor aanmaken.
Deze eventueel opdelen in bijvoorbeeld:
remmerij
aandrijving
koeling
elektrisch
aanpassingen

Dit zou volgens mij het forum een stuk overzichtelijk moeten maken. Want op het moment heb ik het idee dat het hele forum alleen uit alemene motorpraat bestaat.
 
Leuk idee maar... mensen kunnen nu al niet vinden waar ze hun topic moeten plaatsen (techniek in algemeen of in sport, te koop in choppers, meetings in brikken etc.) en hoe meer subfora en komen hoe moeilijker het is om een topic juist te plaatsen.

Maar we gooien het in de groep :)
 
Vind het zo niet verkeerd hoor, maar zou liever sub-forums zien per
catogerie, voorbeeldje:

Sport:

-Algemeen

-te koop

-technische vragen

De belangrijkste imo.

Zo bereik je de meeste mensen met dezelfde interesse.
 
Knoppie onder aan topic met terug naar boven (hoef je niet naar boven te scrollen als je een paar pagina's gelezen hebt) en dan boven aan ook gelijk een link naar gemarkeerde topics........ :W :W :W
 
Dovemansoren.
Je eet maar lekker wat de pot schaft op de manier die het de kok goed acht, anders krijg je een slotje of een ban.

we zijn hier te gast, weet je...
 
knoppen onderaan en bovenaan om "vorige - volgende" pagina te selecteren, nu heb je wel onderaan de eerste en laatste 12 paginanummers (standaard paginalengte) maar als je vooruit of achteruit wil gaan, moet je ofwel in de dropdown selecteren of in de adresbalk het paginanummer aanpassen.

(uiteraard zijn de developers al bezig met de nieuwe versie van M-F, wie weet is mijn verzuchting al opgenomen)
:)
 
knoppen onderaan en bovenaan om "vorige - volgende" pagina te selecteren, nu heb je wel onderaan de eerste en laatste 12 paginanummers (standaard paginalengte) maar als je vooruit of achteruit wil gaan, moet je ofwel in de dropdown selecteren of in de adresbalk het paginanummer aanpassen.

(uiteraard zijn de developers al bezig met de nieuwe versie van M-F, wie weet is mijn verzuchting al opgenomen)
:)
Zit er allang in. Klik maar eens op het kleine pijltje links naast paginanummer 1 of het pijltje rechts naast het laatste paginanummer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan